"Właściwie we wszystkich poradnikach typu "sprawdź swój układ zapłonowy [przed zimą]" pojawiają się wskazówki:
a) sprawdź oporność przewodów
b) oczyść styki kopułki rozdzielacza i palec (jeśli jest)"
Pyanie te jest spowodowane tym że samochód moj różnie pali na zimnym silniku, trzesie go buja nie trzyma obrotów falują po dodaniu i trzymaniu gazu i cala masa innych zjawiskowych rzeczy.
Wiem że:
-- właściwie końcówki przewodów świecy zapłonowej mają mieć 4-6 kOhmów
-- na przewodzie od rozdzielacza do cewki - 0,6 do 1,4 kOhmów
-- palec rozdzielacza ma mieć także 0,6 do 1,4 kOhmów
I pytanie moje brzmi: co sie dzieje bo wiadomo jeden ma wieksze drógi mniejsze wartosci w aucie, czy ma to jakis wplyw gdy wartosci sa wieksze?
a co jezeli sa mniejsze czy sa jakies powizania wtedy z innymi czesciami ze np chodza gorzej? chcial bym zeby to ktos rozinął.
śmialo
