[b4 adr] dziwna praca jednostki
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
[b4 adr] dziwna praca jednostki
Witam Po zmianie silnika mam pewien problem. Auto na wolnych i do około 2500 tys pracuje na trzech gapach. Ma sile ale czuć podczas dodawania gazu że silnik telepie. Silnik pochodzi z passata i jadać nim przed zakupem nie miałem takich objawów. Na komputerze nic nie pokazuje więc trudno znaleźć przyczynę. Zastanawiam się czy to nie wina samego sterownika bądź jakieś słabej masy. Zmieniłem kable ale nic nie dało. Po zakupie silnika wymienilem świece może któraś jest zła. Co o tym myślicie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
połączenia są szczelne. Na benzynie auto pracuje normalnie jedynie obroty ma niskie. Czytałem parametry na polskim Vag 2.5 i tam temp była w jednostce ms a jej wartosc wynosila 1.48 chociaż na zegarze było 90. Do tego lambda miała wartość 6.5 do 8 ale nie było jednostki podanej czy V czy coś innego. Nie wiem czy ten program jest jakiś zły czy naprawdę mój komputer odczytuje takie wartości. Zastanawiam się czy to nie ma nic wspólnego z czujnikiem temperatury albo faktem że po załączeniu gazu przekaznik odcina mi całkowicie zasilanie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Sprawdzałem na innych programach ale wartości pokazuje zbliżone. Lambda jest opisana procentowo i teraz pytanie jaka powinna być wartość. Dziś zmieniłem kable na stare boscha i auto już jeździ lepiej. Dalej jednak jeszcze do 2500 auto pracuje bez jednego cylindra. To widać na spalaniu bo wzroslo do 13. Zmienię jeszcze świece na stare NGK i wtedy znaczę. Dziękuję wszystkim za rady i czekam na kolejne pomysły. Pozdrawiam.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Podczas badania za pomocą Vag pokazują się różne wartości i wielkości które nie odpowiadają jednostka układu SI wiec czy temperaturę określa się w "ms"??
"ms" to raczej czas wtrysku, a u mnie opisy bloków pomiarowych są pomieszane i to konkretnie.
Szukam jakiegoś programu który jest pewny szczególnie zależy mi na parametrach sondy bo po jej wskazaniach chce ustawić Blos-a
"ms" to raczej czas wtrysku, a u mnie opisy bloków pomiarowych są pomieszane i to konkretnie.
Szukam jakiegoś programu który jest pewny szczególnie zależy mi na parametrach sondy bo po jej wskazaniach chce ustawić Blos-a
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo