Przeczytałem cały temat, i zastanawiam się, gdzie jest filmik z zegarami i otoczeniem oraz to, że macie problem z rozpędzeniem Audi 80 B3 1.8 do 100 km/h w czasie mniejszym niż 10 sekund. Mój rekord to 6,4-6,8 bez "ulepszaczy" typu turbo czy kompresor, zostawcie turbo dla diesli a kompresor dla wulkanizatora czy lakiernika... z własnego doświadczenia wiem (jestem mechanikiem, prowadzę warsztat), że wystarczy nienaganna kondycja motoru, zawieszenia, umiejętności zmiany biegów oraz prawidłowego włączenia stopera... koleżanki i koledzy pamiętajcie, że niby głupi olej w silniku ale ma znaczenie, niby głupi filtr powietrza ale ma znaczenie, niby głupie świece "bo kolega mówił a się zna, że 3 elektrodowe dają kopa" mają znaczenie, niby głupie kable W/N ale mają znaczenie, niby opony "bo kolega mówił, że 205 dają kopa" mają znaczenie... Zastanówcie się i zacznijcie od przeczytania instrukcji obsługi, sprawdźcie czy macie prawidłowy olej, czysty filtr, dobre rozmiarowo opony z prawidłowym ciśnieniem, czy świece zapłonowe nie są z lat 90-tych czyszczone szczotką drucianą i czy kable W/N nie są czasem izolowane taśmą izolacyjną bo jesienią kuna zęby sobie tępiła- ja wiem, że wszystko kosztuje i wybierając pomiędzy oryginalnymi wyrobami a zamiennikami często decydujemy się na zamienniki które to są co najmniej połowę tańsze ale weźmy pod uwagę jedną dość istotną rzecz: JAKOŚĆ MA ZNACZENIE pozdrawiam i dodam jeszcze zauważony w opisie u któregoś z chłopaków tekst który mi się strasznie spodobał: stara miłość nie rdzewieje bo jest ocynkowana