[b4 1.9TDI 1Z] brak mocy turbina swiezo po regeneracj
[b4 1.9TDI 1Z] brak mocy turbina swiezo po regeneracj
Witam, prosze was o pomoc, nie mam pojecia co dolega mojemu autkowi Myslalem ze to bedzie turbina jak sie okazalo byly luzy, wyslalem ja do regeneracji, wyslali mi chyba nowa, bardzo ladna zadnych luzow i wszystko chyba ok;] auto chodzi troche lepiej, ale tylko troche, 1 i 2 juz prawie ok ;] ale jak wrzucam juz 4-5 to jest tragedia, silnik praktycznie nie pracuje, rozpedzic go do 130-140 to jest masakra;/ nie mam pojecia o co chodzi, jak jade pod gorke to wogole zwalnia zamiast jechac do przodu;/ mam nadzieje ze ktos Tym sie zainteresuje
Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, 22:45 przez spontan, łącznie zmieniany 1 raz.
autko zachowywalo sie prawie tak samo;/ wolniej wkrecalo sie w obroty, a zrywa to nie bylo szans zrobic, teraz po wymianie lekkiego juz robi. i troche lepiej sie wkreca w obroty, ale na 4 i 5 dalej to samo;/ jestem z okolicy suwalk. zaworek jest raczej dobry bo dalem dla mechanika i sprawdzil wszystkie przewody, wszystkie wyjal wyczyscil i posprawdzal ic tez jest dobry;/
[ Dodano: 2010-11-30, 08:13 ]
a i dodam jeszcze ze jak przygazuje to dymi na czarno;/ az sadza na asfalcie zostaje
[ Dodano: 2010-11-30, 08:13 ]
a i dodam jeszcze ze jak przygazuje to dymi na czarno;/ az sadza na asfalcie zostaje
filtr paliwa też może być przyczyną utraty mocy, teraz jak leży śnieg na drodze to nie sprawdzisz tego podczas jazdy, u mnie na zapchanym filtrze paliwa było tak, że na trójce przy wciśniętym gazie w podłogę do 2500obr szedł normalnie potem zaczął słabnąć, od 3000obr do 3500obr to już ledwo dał radę się rozpędzić, na 3500obr na chwilę wskazówka się zatrzymała (gaz cały czas w podłodze) i po kilku sekundach silnik zgasł i załapał dopiero jak mocno zwolnił, a i na postoju cały czas szły bąbelki w wężyku między filtrem a pompą
ale skoro dymi na czarno to może być dziura w dolocie, otwarty EGR, zapchany katalizator lub zapchany kolektor ssący, przydałoby się zmierzyć ciśnienie doładowania manometrem
ale skoro dymi na czarno to może być dziura w dolocie, otwarty EGR, zapchany katalizator lub zapchany kolektor ssący, przydałoby się zmierzyć ciśnienie doładowania manometrem
filtr paliwa zmienilem i dalej tak samo;/ wlasnie bede sprawdzal cisnienie doladowania, ale dopiero o 16 lub poniej;/ dziury w dolocie raczej nie ma;] jeszcze sprawdze EGR, katalizator i kolektor. dzieki za info
[ Dodano: 2010-11-30, 13:32 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c9 ... 67d97.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b5 ... 82453.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7d484.html
tutaj sa fotki silnika, czy ktos mi powie czy wszystko jest dobrze podlaczone;/? moze to bedzie za malo;/
[ Dodano: 2010-11-30, 13:48 ]
wiecie on nie lapie obrotow tak jak powinien, wlasnie raz przyspiesz potem zwalnia potem znow przyspiesza na nizszych biegach oczywiscie, bo na 4-5 to caly czas tak samo zamula
[ Dodano: 2010-11-30, 13:32 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c9 ... 67d97.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b5 ... 82453.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7d484.html
tutaj sa fotki silnika, czy ktos mi powie czy wszystko jest dobrze podlaczone;/? moze to bedzie za malo;/
[ Dodano: 2010-11-30, 13:48 ]
wiecie on nie lapie obrotow tak jak powinien, wlasnie raz przyspiesz potem zwalnia potem znow przyspiesza na nizszych biegach oczywiscie, bo na 4-5 to caly czas tak samo zamula