Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9TDI 1Z] brak mocy turbina swiezo po regeneracj

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

[b4 1.9TDI 1Z] brak mocy turbina swiezo po regeneracj

Post autor: spontan » 29 lis 2010, 19:54

Witam, prosze was o pomoc, nie mam pojecia co dolega mojemu autkowi :-/ Myslalem ze to bedzie turbina jak sie okazalo byly luzy, wyslalem ja do regeneracji, wyslali mi chyba nowa, bardzo ladna :-D zadnych luzow i wszystko chyba ok;] auto chodzi troche lepiej, ale tylko troche, 1 i 2 juz prawie ok ;] ale jak wrzucam juz 4-5 to jest tragedia, silnik praktycznie nie pracuje, rozpedzic go do 130-140 to jest masakra;/ nie mam pojecia o co chodzi, jak jade pod gorke to wogole zwalnia zamiast jechac do przodu;/ mam nadzieje ze ktos Tym sie zainteresuje
Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, 22:45 przez spontan, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 29 lis 2010, 22:07

zrób logi dynamiczne.
sprawdź zaworek N75

tomek87g
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 03 cze 2009, 21:13
Lokalizacja: Wysokin/Radom

Post autor: tomek87g » 29 lis 2010, 22:41

Jak dokładnie sie zachowywało autko przed wymiana turba?
skad jestes?

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 30 lis 2010, 08:12

autko zachowywalo sie prawie tak samo;/ wolniej wkrecalo sie w obroty, a zrywa to nie bylo szans zrobic, teraz po wymianie lekkiego juz robi. i troche lepiej sie wkreca w obroty, ale na 4 i 5 dalej to samo;/ jestem z okolicy suwalk. zaworek jest raczej dobry bo dalem dla mechanika i sprawdzil wszystkie przewody, wszystkie wyjal wyczyscil i posprawdzal ic tez jest dobry;/

[ Dodano: 2010-11-30, 08:13 ]
a i dodam jeszcze ze jak przygazuje to dymi na czarno;/ az sadza na asfalcie zostaje

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 30 lis 2010, 08:44

sprawdzałeś dolot czy jest szczelny?

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 30 lis 2010, 08:52

dolot do turbiny tak? byl sprawdzony

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 30 lis 2010, 09:01

zrób logi i wklej tu

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 30 lis 2010, 09:04

a jak to robic;/ wiesz ja slabo kumam jesli chodzi o samochody;/

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 30 lis 2010, 09:23

znajdź kogoś w pobliżu kto posiada Vag myśle że znajdziesz u siebie jakiegoś klubowicza i zalogujcie auto

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 30 lis 2010, 10:05

aha nie ma w poblizu, zajezdzalem do mecanikow to nawet nie wiedzieli co to jest tacy znawcy;/dobra dzieki wielkie poszukam kogos w poblizu

[ Dodano: 2010-11-30, 10:11 ]
a moze to byc przez filtr paliwa?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 30 lis 2010, 10:35

filtr paliwa też może być przyczyną utraty mocy, teraz jak leży śnieg na drodze to nie sprawdzisz tego podczas jazdy, u mnie na zapchanym filtrze paliwa było tak, że na trójce przy wciśniętym gazie w podłogę do 2500obr szedł normalnie potem zaczął słabnąć, od 3000obr do 3500obr to już ledwo dał radę się rozpędzić, na 3500obr na chwilę wskazówka się zatrzymała (gaz cały czas w podłodze) i po kilku sekundach silnik zgasł i załapał dopiero jak mocno zwolnił, a i na postoju cały czas szły bąbelki w wężyku między filtrem a pompą

ale skoro dymi na czarno to może być dziura w dolocie, otwarty EGR, zapchany katalizator lub zapchany kolektor ssący, przydałoby się zmierzyć ciśnienie doładowania manometrem

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 30 lis 2010, 11:35

filtr paliwa zmienilem i dalej tak samo;/ wlasnie bede sprawdzal cisnienie doladowania, ale dopiero o 16 lub poniej;/ dziury w dolocie raczej nie ma;] jeszcze sprawdze EGR, katalizator i kolektor. dzieki za info

[ Dodano: 2010-11-30, 13:32 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c9 ... 67d97.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b5 ... 82453.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7d484.html
tutaj sa fotki silnika, czy ktos mi powie czy wszystko jest dobrze podlaczone;/? moze to bedzie za malo;/

[ Dodano: 2010-11-30, 13:48 ]
wiecie on nie lapie obrotow tak jak powinien, wlasnie raz przyspiesz potem zwalnia potem znow przyspiesza na nizszych biegach oczywiscie, bo na 4-5 to caly czas tak samo zamula

tomek87g
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 03 cze 2009, 21:13
Lokalizacja: Wysokin/Radom

Post autor: tomek87g » 30 lis 2010, 20:21

moga wtryski być już zameczone
ile autko ma realnego przebiegu?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 30 lis 2010, 20:30

zaworek jest raczej dobry bo dalem dla mechanika i sprawdzil wszystkie przewody, wszystkie wyjal wyczyscil i posprawdzal
najlepiej sam sprawdź bo ja im tam nie wierzę :evil: albo podmień od kogoś i będziesz wiedział na 100%

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 01 gru 2010, 15:51

a moze to byc zly kat wtrysku paliwa?

[ Dodano: 2010-12-01, 15:57 ]
nie wiem ile ma realnego przebiegu, nie jestem pierwszym wlascicielem;/ a tak to ma 226523

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl