Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z 1,9TDi]Problem z odpaleniem

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Metalmati
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 25 paź 2010, 23:33
Lokalizacja: Biała Podlaska

[B4 1Z 1,9TDi]Problem z odpaleniem

Post autor: Metalmati » 30 lis 2010, 12:13

Poniedziałek godzina 16. temp. -3 stopnie C
Grzeje świece i po chwili odpalam, samochód gaśnie pewnie dlatego, że zimny.
Pojechałem na wykłady i po 1,5h odpalam bez problemu.
Wracam na stancje silnik na pewno się dobrze nie nagrzał.
Koło godziny 19 chcę odpalić i jechać na basen i nic z tego.
Akumulator kreci ale nic nie łapie.
Za którymś razem załapało pochodzi dosłownie minutę i zgasł dosyć dziwne.
Dalej kręcę oczywiście z grzaniem świecy i nic dopiero za, którymś razem to samo co przed chwila odpala i zaraz gaśnie.
O co chodzi? Co jest nie tak? Bezpiecznik od świec w porządku ropa raczej na pewno nie zamarzła więc co w takim razie?
Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 12:35 przez Metalmati, łącznie zmieniany 1 raz.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 30 lis 2010, 12:23

zapchany filtr paliwa albo dziurawy wężyk paliwowy i się zapowietrza, jak odpali to już nie powinien zgasnąć (no chyba że nie ma w pompie paliwa to zgaśnie) albo coś się stało z zaworkiem z tyłu pompy (N109) tym u góry koło przewodów od wtrysków

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 30 lis 2010, 12:24

_uwaga

Awatar użytkownika
Metalmati
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 25 paź 2010, 23:33
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Metalmati » 30 lis 2010, 17:20

poprawiłem temat i proszę o pomoc

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 lis 2010, 17:23

Tak jak kolega UKI_XX - filtr paliwa bądź nieszczelność w przewodach paliwowych.

Awatar użytkownika
Metalmati
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 25 paź 2010, 23:33
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Metalmati » 02 gru 2010, 19:51

uki i trepek najprawdopodowniej macie racje ale juz pracuja nad tym mechanicy wiec jak bede wiedział juz do konca co jak napisze to tutaj na forum;)
dzieki na doradzenie i pomoc;D

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 02 gru 2010, 20:10

tylko uważaj żeby Ci "mechanicy" połowy samochody nie popsuli bo jak się im nie patrzy na ręce to potrafią nawet zepsuć to co było dobre żeby wziąć więcej kasy za naprawę bo przecież więcej usterek to większy kłopot w znalezieniu przyczyny i naprawie

Awatar użytkownika
Metalmati
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 25 paź 2010, 23:33
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Metalmati » 02 gru 2010, 21:33

no nie mam jak
studiuje mam zajecia itp wiec nie mam tak naprawde jak musze im zaufac

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 03 gru 2010, 00:30

szybciej byś sam sprawdził i na pewno taniej jak dojechał do "mechaników" i im zapłacił, podnieść maskę i odkręcić dwie nakrętki osłony silnika to roboty dosłownie na 30 sekund ;-)

jeżeli okaże się że filtr paliwa to jego koszt powinien się wahać między 16zł (Topran) a 65zł (Knecht KC69) więc jak powiedzą że filtr kosztował ponad 100zł to możesz ich wyśmiać <ok>

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 04 gru 2010, 14:11

musze im zaufać
ja tam im nie ufam :evil: [/quote]

Awatar użytkownika
Metalmati
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 25 paź 2010, 23:33
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Metalmati » 04 gru 2010, 16:07

sam napewno bym tego nie zrobil;p
zobaczymy kurcze
wymienili przewody przeczyscili albo wymienii filtr i wyciagneli podgrzewacz spod oringow bo byl podobno juz zuzyty i pogitety
no ale coz dzis mam go dostac zobaczymy

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 05 gru 2010, 17:17

widzisz nawet nie wiadomo co robili :evil: i ciekawe ile ci krzykną za te ,,naprawy'' :shock:

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 05 gru 2010, 17:27

Metalmati pisze: wyciagneli podgrzewacz spod oringow bo byl podobno juz zuzyty i pogitety
jaki podgrzewacz a Audi może być zużyty i pogięty :?: :?: :?: chyba że chodzi o oring pod podgrzewaczem, to mógł być uszkodzony ale to raczej popękany bo guma to nie żelazo żeby było pogięte :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl