[B4 1Z 1,9TDi]Problem z odpaleniem
[B4 1Z 1,9TDi]Problem z odpaleniem
Poniedziałek godzina 16. temp. -3 stopnie C
Grzeje świece i po chwili odpalam, samochód gaśnie pewnie dlatego, że zimny.
Pojechałem na wykłady i po 1,5h odpalam bez problemu.
Wracam na stancje silnik na pewno się dobrze nie nagrzał.
Koło godziny 19 chcę odpalić i jechać na basen i nic z tego.
Akumulator kreci ale nic nie łapie.
Za którymś razem załapało pochodzi dosłownie minutę i zgasł dosyć dziwne.
Dalej kręcę oczywiście z grzaniem świecy i nic dopiero za, którymś razem to samo co przed chwila odpala i zaraz gaśnie.
O co chodzi? Co jest nie tak? Bezpiecznik od świec w porządku ropa raczej na pewno nie zamarzła więc co w takim razie?
Grzeje świece i po chwili odpalam, samochód gaśnie pewnie dlatego, że zimny.
Pojechałem na wykłady i po 1,5h odpalam bez problemu.
Wracam na stancje silnik na pewno się dobrze nie nagrzał.
Koło godziny 19 chcę odpalić i jechać na basen i nic z tego.
Akumulator kreci ale nic nie łapie.
Za którymś razem załapało pochodzi dosłownie minutę i zgasł dosyć dziwne.
Dalej kręcę oczywiście z grzaniem świecy i nic dopiero za, którymś razem to samo co przed chwila odpala i zaraz gaśnie.
O co chodzi? Co jest nie tak? Bezpiecznik od świec w porządku ropa raczej na pewno nie zamarzła więc co w takim razie?
Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 12:35 przez Metalmati, łącznie zmieniany 1 raz.
szybciej byś sam sprawdził i na pewno taniej jak dojechał do "mechaników" i im zapłacił, podnieść maskę i odkręcić dwie nakrętki osłony silnika to roboty dosłownie na 30 sekund
jeżeli okaże się że filtr paliwa to jego koszt powinien się wahać między 16zł (Topran) a 65zł (Knecht KC69) więc jak powiedzą że filtr kosztował ponad 100zł to możesz ich wyśmiać <ok>
jeżeli okaże się że filtr paliwa to jego koszt powinien się wahać między 16zł (Topran) a 65zł (Knecht KC69) więc jak powiedzą że filtr kosztował ponad 100zł to możesz ich wyśmiać <ok>