Witam
Z racji że moja niunia

ma przejechane na LPG już prawie 150 tys km(przez ponad 5 lat) przyszedł czas na wymianę/regenerację reduktora. Powodem regeneracji jest też wysokie spalanie niuni na poziomie 15 litrów LPG(co moim zdaniem i nie tylko moim jest o wiele za duże- gdy zatankuję LPG za 40 zł- ponad 17 litrów LPG, to na tym zrobię ok 120 km- gazownik usłyszał ile pali to tylko powiedział: "O kur%a :shock: , powinna palić ok. 10 LPG ). Zastanawiam się nad regeneracją reduktora. Regenerację mam zamiar zrobić we własnym zakresie(zakup oryginalnego zestawu naprawczego, dokładne wyczyszczenie reduktora, zmiana oringów oraz filterka no i może jeszcze sprawdzenie/wymiana elektrozaworu oraz regulacja w serwisie). W warsztacie specjalizującym się w instalacjach LPG zażyczyli sobie 150 zł, ich zdaniem regeneracja będzie lepsza niż nowy reduktor(koszt 350zł). Reduktor jaki posiadam to model Tomasetto AG 100 HP(podobny do tego-
http://allegro.pl/r25-parownik-tomasett ... 82846.html). I tutaj mam pytanie- czy opłaca się regenerować ten reduktor(we własnym zakresie)? Czy jest to dobry reduktor do mojej niuni(B3 1,8 SF)? Pytam, gdyż mam możliwość założenia reduktora używanego firmy Lovato, który posiada z innego samochodu(podejrzewam, że sprawny, pochodzi od UAZa, z którego brat wywalił cały silnik i auto przerobił na terenówkę

). Niestety nie wiem ile zostało przejechane na tym reduktorze... Mam w komplecie elektrozawór(do wymiany filterek ale to nie problem) sprawny. Brak jednego kolanka i kawałka przewodu gazu miedzianego(myślę, że to też nie było by problemem). I też chciał bym się dowiedzieć czy opłaca mi się montować ten reduktor(nawet na próbę- oczywiście po wyczyszczeniu i wymianie filterka)? Jeżeli by nie wypaliło to stary reduktor zregeneruję i z powrotem wstawię. I zastanawia mnie jedno- czy konieczna była by przeróbka instalacji elektrycznego odpowiadającej za elektrozawór(to mnie najbardziej zastanawia, gdyż jestem słaby z elektryki

)? Bo jeżeli musiał bym coś więcej przerabiać to chyba podziękuję za interes i zregeneruje stary reduktor Tomasetto. Oto fotki reduktora obecnego w aucie i tego, który byłby ew. na podmianę:
http://img140.imageshack.us/gal.php?g=sl270190.jpg
Reduktora Lovato, który posiadam wygląda tak samo jak na tej aukcji, tylko cewka startera ma pojedyncze wejście na wsuwkę-
http://allegro.pl/oryginal-lovato-zesta ... 03204.html
Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź

P.S: Ale się rozpisałem

. To chyba mój najdłuższy post jak do tej pory.
[ Komentarz dodany przez: aldi: 2010-12-03, 20:35 ]
Poprawiłem temat by był zgodny z regulaminem bo już sporo postów więc szkoda wyrzucać