Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Opis bezpieczników i przekaźników

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kamilonzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 23 sie 2010, 16:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kamilonzo » 20 lis 2010, 14:30

Witam, mam pytanie odnosnie przekaznika 343 do 80 cabrio odpowiada on zdaje sie za szyby, musze kupic taki przekaznik, ale nie wiem ktore numery na nim sie maja zgadzac poniewaz poza 343 sa jeszcze na nim dwa numery i nie wiem ktorym sie sugerowac przy kupnie czy moze oba musza sie zgadzac? pozdrawiam

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 23 lis 2010, 14:29

24 urządzenie sterujące KE-Jetronic, przyrząd sterujący
instalacjązapłonowa z układemregulacji spalania detonacyjnego -10A

[ Dodano: 2010-11-23, 14:30 ]
ale ty masz abk ... ? wiec dziwne

Awatar użytkownika
Karol_90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 27 mar 2010, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Karol_90 » 02 gru 2010, 19:18

Witam kolegów, czy miejsce na zdjęciu zaznaczone na czerwono jest przeznaczone na zapasowe bezpieczniki?

Obrazek

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 02 gru 2010, 19:59

Karol_90, tak.

Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 18 gru 2010, 10:11

Ale ten bezpiecznik jest rowniez do zegara tego w liczniku ? Bo on dziala :(
Kurde to chyba cos innego sie zepsulo ze nie ma podswietlenia : /


Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 18 gru 2010, 12:04

Okk dzieki wieeeeeelkie ; D
Wine mial nr 14 . Wstawilem i wszystko dziala :D

spioch76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 11 sty 2009, 02:19

Post autor: spioch76 » 22 gru 2010, 11:11

Witam,
wklejam w cłości "zapytanie" z innego tematu bo ten jest świeższy a wydaje mi się, ktoś z was może pomóc :-D

*"Mam probłem z wyżej wymienionym przekaźnikiem w mojej B3
czarekj napisał/a:
(Przekaźniki typu "brzęczyk ostrzegawczy" w wykonaniu koncernu VW/Audi i kooperantów mają 4 wyprowadzenia opisane: 58,85,86 i R. Rozstaw nóżek tak jak w klasycznym przekaźniku. Do swojego Audi możesz zamontować przekaźnik np: z Seata 1L0951307 (292), czy też 443 951 307A (259).)
- u mnie jest konkretnie ten 259. Jeszcze przed chwilą nie wiedziałe nawet co to za jeden i do czego służy. teraz już wiem, że od jakiegoś czasu nie działa, ale to niestety nie jest mój problem
->problem: wypaliła mi się wiązka z tego przekaźnika, najbardziej dostał w d... czerwony, ale nie oszczędziło żadnego na długości około 40 cm (zadyma jak talala) - wiązkę już przeszczepiłem i narazie wygląda że wszystko wróciło do stanu z przed "zadymy" to znaczy wszystko jest, ale brzęczyk dalej nie działa (chyba - sprawdzę jeszcze jutro), ale trochę się boję o ten mój zabytek ('86r.), żeby sie problem nie powtóżył. Przekaźnik po otwarciu, wizualnie wygląda OK, światła, kierukowskazy, stop itp. działają. ale jakby ktoś mógł mi podpowiedzieć gdzie jeszcze zajrzeć, co sprawdzić, i jak się za to zabrać, żebym sie mógł trochę uspokoić, albo znaleć źródło problemu, bo ja w tym temacie to jestem zupełnie zielony i szukam jakby trochę na ślepo "


Narazie lece szukać troche na ślepo - tym bardziej, że dalej nie wiem gdzie i czego dokłednie szukać

[ Dodano: 2010-12-23, 00:48 ]
Witam.
Wracam trochę podłamany :cry: i wku... :evil: - mój "przeszczep" został odrzucony. Tym razem wytopiło tylko czerwone, ale pewnie tylko dla tego, że szybciej rozpiąłem akumulator (otwarta maska, i niezkręcone klemy).
Czy ktoś może mi podpowiedziec, z kąd ten kabel idzie i gdzie się kończy, bo od tego przekaźnika idzie w dwie strony (pod kierownicę i gdzieś za pedały pod tapicerkę).
Pierwszy przeszczep (ten odrzucony) wpiąłem do zdrowego przewodu, popalone wyciąłem ale teraz już nie mogę ryzykować muszę wymienić cały czerwony, gdybym wiedział, że nie narobił żadnego bajzlu to bym go olał i puścił nowy, ale niestety nie wiem gdzie on ma swoje końce, no i niestety ale muszę się liczyć z tym, że mógł przetopić już izolację z innych przewodów. Więc pewnie zostanie mi iść po kablu kawałek po kawałku i szukać zwarcia i przy okazji patrzeć co się jeszcze się tam potopiło.
Czy może ktoś mi ułatwić życie i podpowiedzieć gdzie szukać drugiego końca tego czerwonego?

czak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 21 wrz 2010, 20:12
Lokalizacja: Orawka

Post autor: czak » 01 lut 2011, 17:37

witam... panowie mam problem z el.dachem... na liczniku pwinna świecić dioda taka że niby daszek się otwiera,który bezpiecznik lub przekaźnik jest za to odpowiedzialny? nie działa również centralne otwieranie wszystkich szyb,czyli guzik przy ręcznym

wrsdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 30 sty 2011, 19:31

Post autor: wrsdz » 04 lut 2011, 11:18

witam ,

mam problem z grzaniem swiec zarowych, a mianowicie zeby auto na zimnym silniku zapalilo trzeba przycisnac/ przytrzymac przekaznik zaznaczony w kolku na czerwono na zdjeciu ponizej, wymienilem przekaznik pod kierownica ktory jest odpowiedzialny za grzanie swiec ale to nie pomoglo.bezpieczniki wysprawdzane.

w jaki sposob moge go sprawdzic ?


ps. czy dzieki zalaczonemu zdjeciu moze ktos podpowiedziec czy nie brakuje tu jakis przekaznikow?

Pps. audi 80 B4 94r , AAZ , 1,9 TD
Obrazek Uploaded with ImageShack.us[/img]

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 lut 2011, 16:13

W niebieskiej książce obsługa i naprawa Audi 80 na schemacie 136 opisany układ.
Składa się z przekaźnika-modułu w złączu 10 skrzynki bezpieczników.

Może wysiadł czujnik temperatury i przez niego się nie włącza grzanie świec.

Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 26 lut 2011, 14:57

Koledzy napiszcie mi jaka powinna być kolejność zaznaczonych bezpieczników, czy w ogóle dobrze są usadowione? Jak by nie było gniazda, w których usadowione są bezpieczniki mają nr. 25 - 5A, 26 - 30A, 27 - 20A, 29 - 10A reszta jest pusta 23, 24, 28, 30, 31, 32 numeracja ma się ni jak do opisu z pierwszej strony :-| Więc jak to ma w końcu być i jakie wartości bezpieczników powinny być włożone?
Obrazek
Obrazek

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 lut 2011, 15:28

Jeden z nich jest prawdopodobnie od ABSu

Tyle znalazłem na schemacie od silnika ABT:
25 - grzałka sondy lambda 5A
27 - zasilanie cewki zapłonowej 20A

Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 26 lut 2011, 16:08

aldi pisze:Jeden z nich jest prawdopodobnie od ABSu
Tylko, że ja ABS'u nie mam :-P

kukson

Post autor: kukson » 16 mar 2011, 19:54

Koledzy mam 2 pytania czy nie powinno być jakiegoś bezpiecznika w tym przekaźniku 215?
Nie działa mi tylna wycieraczka i spryskiwacz czy to może być wina któregoś z bezpieczników lub przekaźników
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl