[All] Opis bezpieczników i przekaźników
Witam, mam pytanie odnosnie przekaznika 343 do 80 cabrio odpowiada on zdaje sie za szyby, musze kupic taki przekaznik, ale nie wiem ktore numery na nim sie maja zgadzac poniewaz poza 343 sa jeszcze na nim dwa numery i nie wiem ktorym sie sugerowac przy kupnie czy moze oba musza sie zgadzac? pozdrawiam
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A działa podświetlanie tablicy rejestracyjnej bo wydaje mi się że mają wspólny bezpiecznik nr. 14
A jak bezpieczniki mas OK to poczytaj te tematy:
https://audi80.pl/b4-aazbrak-podswit ... t25099.htm
https://audi80.pl/80-b4-aaznie-dzial ... t19980.htm
https://audi80.pl/b4-potrzebne-schem ... htm#459920
https://audi80.pl/all-opis-bezpieczn ... htm#468767
https://audi80.pl/b3-problem-z-podsw ... t44105.htm
https://audi80.pl/b4-tdi-zimne-luty- ... t41797.htm
https://audi80.pl/80-b4-19-1z-podswi ... vt8658.htm
https://audi80.pl/b4-23ng-cabrio-pod ... t33725.htm
https://audi80.pl/b3-b4-naprawa-pods ... t33644.htm
https://audi80.pl/b4-tdi-regeneracja ... t43584.htm
A jak bezpieczniki mas OK to poczytaj te tematy:
https://audi80.pl/b4-aazbrak-podswit ... t25099.htm
https://audi80.pl/80-b4-aaznie-dzial ... t19980.htm
https://audi80.pl/b4-potrzebne-schem ... htm#459920
https://audi80.pl/all-opis-bezpieczn ... htm#468767
https://audi80.pl/b3-problem-z-podsw ... t44105.htm
https://audi80.pl/b4-tdi-zimne-luty- ... t41797.htm
https://audi80.pl/80-b4-19-1z-podswi ... vt8658.htm
https://audi80.pl/b4-23ng-cabrio-pod ... t33725.htm
https://audi80.pl/b3-b4-naprawa-pods ... t33644.htm
https://audi80.pl/b4-tdi-regeneracja ... t43584.htm
Witam,
wklejam w cłości "zapytanie" z innego tematu bo ten jest świeższy a wydaje mi się, ktoś z was może pomóc
*"Mam probłem z wyżej wymienionym przekaźnikiem w mojej B3
czarekj napisał/a:
(Przekaźniki typu "brzęczyk ostrzegawczy" w wykonaniu koncernu VW/Audi i kooperantów mają 4 wyprowadzenia opisane: 58,85,86 i R. Rozstaw nóżek tak jak w klasycznym przekaźniku. Do swojego Audi możesz zamontować przekaźnik np: z Seata 1L0951307 (292), czy też 443 951 307A (259).)
- u mnie jest konkretnie ten 259. Jeszcze przed chwilą nie wiedziałe nawet co to za jeden i do czego służy. teraz już wiem, że od jakiegoś czasu nie działa, ale to niestety nie jest mój problem
->problem: wypaliła mi się wiązka z tego przekaźnika, najbardziej dostał w d... czerwony, ale nie oszczędziło żadnego na długości około 40 cm (zadyma jak talala) - wiązkę już przeszczepiłem i narazie wygląda że wszystko wróciło do stanu z przed "zadymy" to znaczy wszystko jest, ale brzęczyk dalej nie działa (chyba - sprawdzę jeszcze jutro), ale trochę się boję o ten mój zabytek ('86r.), żeby sie problem nie powtóżył. Przekaźnik po otwarciu, wizualnie wygląda OK, światła, kierukowskazy, stop itp. działają. ale jakby ktoś mógł mi podpowiedzieć gdzie jeszcze zajrzeć, co sprawdzić, i jak się za to zabrać, żebym sie mógł trochę uspokoić, albo znaleć źródło problemu, bo ja w tym temacie to jestem zupełnie zielony i szukam jakby trochę na ślepo "
Narazie lece szukać troche na ślepo - tym bardziej, że dalej nie wiem gdzie i czego dokłednie szukać
[ Dodano: 2010-12-23, 00:48 ]
Witam.
Wracam trochę podłamany :cry: i wku... :evil: - mój "przeszczep" został odrzucony. Tym razem wytopiło tylko czerwone, ale pewnie tylko dla tego, że szybciej rozpiąłem akumulator (otwarta maska, i niezkręcone klemy).
Czy ktoś może mi podpowiedziec, z kąd ten kabel idzie i gdzie się kończy, bo od tego przekaźnika idzie w dwie strony (pod kierownicę i gdzieś za pedały pod tapicerkę).
Pierwszy przeszczep (ten odrzucony) wpiąłem do zdrowego przewodu, popalone wyciąłem ale teraz już nie mogę ryzykować muszę wymienić cały czerwony, gdybym wiedział, że nie narobił żadnego bajzlu to bym go olał i puścił nowy, ale niestety nie wiem gdzie on ma swoje końce, no i niestety ale muszę się liczyć z tym, że mógł przetopić już izolację z innych przewodów. Więc pewnie zostanie mi iść po kablu kawałek po kawałku i szukać zwarcia i przy okazji patrzeć co się jeszcze się tam potopiło.
Czy może ktoś mi ułatwić życie i podpowiedzieć gdzie szukać drugiego końca tego czerwonego?
wklejam w cłości "zapytanie" z innego tematu bo ten jest świeższy a wydaje mi się, ktoś z was może pomóc
*"Mam probłem z wyżej wymienionym przekaźnikiem w mojej B3
czarekj napisał/a:
(Przekaźniki typu "brzęczyk ostrzegawczy" w wykonaniu koncernu VW/Audi i kooperantów mają 4 wyprowadzenia opisane: 58,85,86 i R. Rozstaw nóżek tak jak w klasycznym przekaźniku. Do swojego Audi możesz zamontować przekaźnik np: z Seata 1L0951307 (292), czy też 443 951 307A (259).)
- u mnie jest konkretnie ten 259. Jeszcze przed chwilą nie wiedziałe nawet co to za jeden i do czego służy. teraz już wiem, że od jakiegoś czasu nie działa, ale to niestety nie jest mój problem
->problem: wypaliła mi się wiązka z tego przekaźnika, najbardziej dostał w d... czerwony, ale nie oszczędziło żadnego na długości około 40 cm (zadyma jak talala) - wiązkę już przeszczepiłem i narazie wygląda że wszystko wróciło do stanu z przed "zadymy" to znaczy wszystko jest, ale brzęczyk dalej nie działa (chyba - sprawdzę jeszcze jutro), ale trochę się boję o ten mój zabytek ('86r.), żeby sie problem nie powtóżył. Przekaźnik po otwarciu, wizualnie wygląda OK, światła, kierukowskazy, stop itp. działają. ale jakby ktoś mógł mi podpowiedzieć gdzie jeszcze zajrzeć, co sprawdzić, i jak się za to zabrać, żebym sie mógł trochę uspokoić, albo znaleć źródło problemu, bo ja w tym temacie to jestem zupełnie zielony i szukam jakby trochę na ślepo "
Narazie lece szukać troche na ślepo - tym bardziej, że dalej nie wiem gdzie i czego dokłednie szukać
[ Dodano: 2010-12-23, 00:48 ]
Witam.
Wracam trochę podłamany :cry: i wku... :evil: - mój "przeszczep" został odrzucony. Tym razem wytopiło tylko czerwone, ale pewnie tylko dla tego, że szybciej rozpiąłem akumulator (otwarta maska, i niezkręcone klemy).
Czy ktoś może mi podpowiedziec, z kąd ten kabel idzie i gdzie się kończy, bo od tego przekaźnika idzie w dwie strony (pod kierownicę i gdzieś za pedały pod tapicerkę).
Pierwszy przeszczep (ten odrzucony) wpiąłem do zdrowego przewodu, popalone wyciąłem ale teraz już nie mogę ryzykować muszę wymienić cały czerwony, gdybym wiedział, że nie narobił żadnego bajzlu to bym go olał i puścił nowy, ale niestety nie wiem gdzie on ma swoje końce, no i niestety ale muszę się liczyć z tym, że mógł przetopić już izolację z innych przewodów. Więc pewnie zostanie mi iść po kablu kawałek po kawałku i szukać zwarcia i przy okazji patrzeć co się jeszcze się tam potopiło.
Czy może ktoś mi ułatwić życie i podpowiedzieć gdzie szukać drugiego końca tego czerwonego?
witam ,
mam problem z grzaniem swiec zarowych, a mianowicie zeby auto na zimnym silniku zapalilo trzeba przycisnac/ przytrzymac przekaznik zaznaczony w kolku na czerwono na zdjeciu ponizej, wymienilem przekaznik pod kierownica ktory jest odpowiedzialny za grzanie swiec ale to nie pomoglo.bezpieczniki wysprawdzane.
w jaki sposob moge go sprawdzic ?
ps. czy dzieki zalaczonemu zdjeciu moze ktos podpowiedziec czy nie brakuje tu jakis przekaznikow?
Pps. audi 80 B4 94r , AAZ , 1,9 TD
Uploaded with ImageShack.us[/img]
mam problem z grzaniem swiec zarowych, a mianowicie zeby auto na zimnym silniku zapalilo trzeba przycisnac/ przytrzymac przekaznik zaznaczony w kolku na czerwono na zdjeciu ponizej, wymienilem przekaznik pod kierownica ktory jest odpowiedzialny za grzanie swiec ale to nie pomoglo.bezpieczniki wysprawdzane.
w jaki sposob moge go sprawdzic ?
ps. czy dzieki zalaczonemu zdjeciu moze ktos podpowiedziec czy nie brakuje tu jakis przekaznikow?
Pps. audi 80 B4 94r , AAZ , 1,9 TD
Uploaded with ImageShack.us[/img]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Koledzy napiszcie mi jaka powinna być kolejność zaznaczonych bezpieczników, czy w ogóle dobrze są usadowione? Jak by nie było gniazda, w których usadowione są bezpieczniki mają nr. 25 - 5A, 26 - 30A, 27 - 20A, 29 - 10A reszta jest pusta 23, 24, 28, 30, 31, 32 numeracja ma się ni jak do opisu z pierwszej strony :-| Więc jak to ma w końcu być i jakie wartości bezpieczników powinny być włożone?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków