Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9TDI 1Z] brak mocy turbina swiezo po regeneracj

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 01 gru 2010, 23:32

sprawdź jeszcze rozrząd, załóż manometr w dolot i zobacz jakie masz ciśnienie w czasie jazdy

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 02 gru 2010, 11:29

rozrzad jest wporzadku, tak to samochod cicho chodzi i fajnie sie wkreca, ale tylko na luzie;] wiem musze sprawdzic cisnienie, ale nie mam juz sily na ten samochod, juz tyle wsadzilem;/

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 02 gru 2010, 13:12

Trzeba zlogować auto.
Może sztanga w turbo jest za długa ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 gru 2010, 13:31

spontan pisze:a moze to byc zly kat wtrysku paliwa?

[ ]
n
Nie ,kąt nie ma tu nic do rzeczy ,wtryski również mało prawdopodobne .Masz ewidentne objawy przeładowania ,n75 do sprawdzenia .Połącz ten niebieski wężyk n75 z tym od dołu (powinien być czerwony ).Jak po takim połaczeniu objawy ustąpią to szykuj 120zł na nowy n75 ,reanimacja starego to strata czasu

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 02 gru 2010, 19:16

dzieki bardzo za info;] jutro z rana wstane i tak wlasnie zrobie;] jak cos pomoze to dam znac;] :-D

[ Dodano: 2010-12-02, 19:17 ]
sztanga w turbie raczej nie, bo jak powiedzialem jest swiezo po regeneracji i tam wszystko tez bylo ustawiane do tego samochodu;] sprobuje z tymi przewodami

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 03 gru 2010, 00:26

jak zakładałeś turbinę to klapka zaworu WG była całkowicie zamknięta czy uchylona :?:

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 03 gru 2010, 09:02

nie wiem tego;] wiem ze jak dostalem turbine to byl juz w niej olej i wszystko facet ustawil tak jak powinno byc.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 03 gru 2010, 09:42

jak ustawił uchyloną albo otwartą klapkę to turbina nie będzie pompowała <ok> musisz odkręcić rurę wydechową od turbiny i tam zajrzeć ale zanim to zrobisz załóż sobie manometr i przejedź bo bez niego to możesz się tylko niepotrzebnie okręcić <ok>

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 03 gru 2010, 12:19

turbina pompuje napewno, bo jak powiedzialem na 1 i 2 to jeszcze samochod dobrze idzie pozniej jest problem

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 03 gru 2010, 12:50

spontan, zdejmij wężyk z tego ustrojstwa co jest na kolektorze ssącym (taki żółty co idzie koło przepływomierza od strony chłodnicy) i się przejedź

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 04 gru 2010, 16:21

odlaczylem go wlasnie i jezdze bez niego, dalej tak samo;]

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 04 gru 2010, 20:41

no to bez informacji o dawce paliwa i ciśnieniu doładowania ciężko będzie rozwiązać problem :-/

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 07 gru 2010, 14:12

wlasnie komputer pokazal zly kat wtrysku...;/ to jak to zrobie to bede sie odzywal dalej. dzieki

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 07 gru 2010, 16:48

Piszą Ci koledzy że kąt wtrysku nie ma aż takiego znaczenia przy Twoim problemie,jeśli piszesz że zły to wypadało by powiedzieć jaki,no i tak jak powiedział Łukasz bez tych informacji to my tu tylko wróżymy,a najlepiej logi,to czy turbina pompuje togo sie nie dowiesz bez manometru czy logów,nie wierz gościowi na słowo żadnemu.

spontan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 16 lis 2010, 14:19

Post autor: spontan » 08 gru 2010, 17:46

podlaczylem tez niebieski wezyk do czerwonego i dalej tak samo;/ musze ustawic ten kat wtrysku, tylko ze jedyny mechanik co sie na tym zna jest zajety przez jakis czas;/ jutro sprawdze manometrem czy dobrze dmucha

[ Dodano: 2010-12-14, 19:58 ]
chcialbym troche odswiezyc ten temat, chcialbym sie zapytac co w nim moge wymienic zeby bylo lepiej, zamowilem juz nowy przeplywomierz, bo ten stary slabo wyglada juz. i co jeszcze n75 w krotce, mysle ze na dniach wymienie. i co jeszcze moze byc jak to nie pomoze?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl