Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z] problem po wymianie filtra

ODPOWIEDZ
tomek925
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 23 kwie 2008, 13:34

[B4 1.9 TDI 1Z] problem po wymianie filtra

Post autor: tomek925 » 03 gru 2010, 09:05

Witam ostatnio wymieniałem filtra paliwa i po wymianie okazało się że jak zapalił to stracił część obrotów tz. czy silnik zimny czy dobrze rozgrzany obroty są tylko do 2 - 2,3 tyś czasami dojdzie do 2,5 :-| :-| czytałem wiele tematów o podobnej tematyce ale niestety nic nie znalazłem.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 03 gru 2010, 09:39

a powietrze w wężyku od filtra do pompy nie idzie :?: bo drugą przyczyną takiego zachowania silnika może być przepływomierz <ok>

Awatar użytkownika
maly2st
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 236
Rejestracja: 10 mar 2010, 14:37
Lokalizacja: lodz

Post autor: maly2st » 03 gru 2010, 09:55

a jak ze szczelnoscia filtra?? powietrza nie lapie??

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 03 gru 2010, 09:59

Kolego, a moze ktos przez "przypadek" odpial wtyczke od przeplywomierza przy tej wymianie? albo wlasnie te pecherzyki powietrza, mi tez ciezko wchodzil na obroty jak mialem dziurawy wezyk ktory idzie od intercoolera do mapsensora (w okolicach aku byl dziurawy).

tomek925
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 23 kwie 2008, 13:34

Post autor: tomek925 » 03 gru 2010, 10:26

w wężyku nie ma żadnych pęcherzyków... sprawdzałem węże nie są dziurawe, odpinałem kostkę od przepływomierza i żadnej różnicy nie ma jak jest odpięta i zapięt :-/ a..

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 03 gru 2010, 10:29

audion pisze:Kolego, a moze ktos przez "przypadek" odpial wtyczke od przeplywomierza przy tej wymianie? albo wlasnie te pecherzyki powietrza, mi tez ciezko wchodzil na obroty jak mialem dziurawy wezyk ktory idzie od intercoolera do mapsensora (w okolicach aku byl dziurawy).
musiałby być dziwny ten przypadek bo przepływomierz i filtr paliwa leżą dość daleko od siebie :mrgreen:

a z tym wężykiem do map sensora to trochę przesadzasz bo jak jest dziurawy to samochód do 3000obr idzie jak rakieta i dopiero potem łapie muła
tomek925 pisze:w wężyku nie ma żadnych pęcherzyków... sprawdzałem węże nie są dziurawe, odpinałem kostkę od przepływomierza i żadnej różnicy nie ma jak jest odpięta i zapięt :-/ a..
no to już masz odpowiedź, skoro nie ma żadnej różnicy to padł przepływomierz albo coś nie łączy między przepływomierzem a ECU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl