[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
Czy taki czujnik ciśnienia oleju:
http://www.motoneo.pl/t/z1/EPS1.800.621
i temperatury oleju
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-o ... 09061.html
będą pasować ? Zegary starego typu do B3
http://www.motoneo.pl/t/z1/EPS1.800.621
i temperatury oleju
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-o ... 09061.html
będą pasować ? Zegary starego typu do B3
Ten czujnik z "A" na końcu w nr. jest chyba do nowszego typu zegarów, ale nie jestem pewnie, przeszperaj ten temat gdzieś tu jest podane.
Na pewno są 2 różne czujniki, sam miałem problem kupiłem do nowszych zegarków czujnik do starego typu i mi temp. oleju zamykała skale po przejechaniu 10km :mrgreen:
Wymieniłem na ten drugi i działa prawidłowo.
Na pewno są 2 różne czujniki, sam miałem problem kupiłem do nowszych zegarków czujnik do starego typu i mi temp. oleju zamykała skale po przejechaniu 10km :mrgreen:
Wymieniłem na ten drugi i działa prawidłowo.
Mam pytanie do kolegów znających się dobrze na elektryce. Czy na styku 30 w przekaźniku zawsze musi być plus czy może to być masa? Bo chciałbym podłączyć plus od woltomierza bezpośrednio pod alternator, a masę po zapłonie i tu drugie pytanie. Czy da się jakoś zamienić + na -? Bo czytałem gdzieś że jest to możliwe za pomocą dwóch przekaźników, ale nie pamiętam już gdzie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie nie musi, możesz sobie tu podłączyć co chcesz, nawet można użyć przekaźnik jako "emulator" sondy lambda ustawiony na masę.Karol_90 pisze:Czy na styku 30 w przekaźniku zawsze musi być plus czy może to być masa?
Zrobi się to i jednym przekaźnikiem.Karol_90 pisze:Czy da się jakoś zamienić + na -? Bo czytałem gdzieś że jest to możliwe za pomocą dwóch przekaźników, ale nie pamiętam już gdzie.
85 stała masa,
86 plus który chcesz zamienić na masę,
30 masa
87 masa która się pojawia razem z plusem na 86
Tylko ciekawe czy jak będziesz wyłączał dodatkowe zegary masą (bo odnoszę wrażenie że tak chcesz zrobić) to nie będą występować jakieś anomalie np. z podświetlaniem czy nie będą sobie zegary brać masy przez żarówki podświetlania...
Może lepiej sobie zrób włączanie tego plusa z alternatora przez przekaźnik.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Mam zapisaną stronę z miniaturkami + dwa schematy powiększone:
http://rapidshare.com/files/412391283/Dod_zegary.zip
http://rapidshare.com/files/412391283/Dod_zegary.zip