[ B4 ABK + LPG sekwencja] problem w podłączeniu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ale masz wysoką temperaturę gazu, na ostatnim screenie wyższa niż temperatura parownika :shock:
Zobacz czy masz ustawiony w programie właściwy typ czujnika temp. gazu i czy trójnik temperatury nie nagrzewa się od jakiegoś elementu silnika.
Wyłącz podgrzewanie wtryskiwaczy.
Jakbyś mógł to wrzuć zdjęcia spod maski, szczególnie gdzie masz wkrętki w kolektorze, wkrętkę od podciśnienia, długość wężyków od wtryskiwaczy do wkrętek, gdzie masz trójnik pomiarowy i ogólny widok jak idzie wąż gazowy od reduktora do listwy.
Zobacz czy masz ustawiony w programie właściwy typ czujnika temp. gazu i czy trójnik temperatury nie nagrzewa się od jakiegoś elementu silnika.
Wyłącz podgrzewanie wtryskiwaczy.
Jakbyś mógł to wrzuć zdjęcia spod maski, szczególnie gdzie masz wkrętki w kolektorze, wkrętkę od podciśnienia, długość wężyków od wtryskiwaczy do wkrętek, gdzie masz trójnik pomiarowy i ogólny widok jak idzie wąż gazowy od reduktora do listwy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Najpewniej przyczyną złej pracy na biegu jałowym są nawierty w kolektorze zbyt daleko od głowicy i wtryskiwaczy benzynowych.
Zdejmowałeś kolektor do wiercenia?
Nie miałem jeszcze styczności z silnikiem full grupowym z sekwencją ale z tego co wyczytałem to przy full grupie miejsca nawiertów są bardzo ważne. Jest kilka tematów u nas na forum:
https://audi80.pl/abk-sekwencja-trze ... t13393.htm
https://audi80.pl/b4-20-abk-94-nowa- ... t21386.htm
Jeśli na wyższych obrotach dobrze chodzi można ustawić minimalne obroty na gazie na jakieś 1300 i wtedy na wolnych będzie pracował na benzynie co umożliwi jako taką jazdę na LPG. Tylko jak nie przechodzi autokalibracji to trzeba by ustawić mnożnik ręcznie bez autokalibracji.
Sprawdź jaką temperaturę gazu Ci pokaże program jak przyjdziesz po nocy do samochodu i sprawdzisz bez odpalania - powinna być zbliżona do zewnętrznej. Sprawdź czy masz dobry czujnik wybrany.
Jeszcze duży mnożnik (coś koło 2,7) Ci wyjdzie bo czasy 5,3 pb dla 14,3 LPG.
Zdejmowałeś kolektor do wiercenia?
Nie miałem jeszcze styczności z silnikiem full grupowym z sekwencją ale z tego co wyczytałem to przy full grupie miejsca nawiertów są bardzo ważne. Jest kilka tematów u nas na forum:
https://audi80.pl/abk-sekwencja-trze ... t13393.htm
https://audi80.pl/b4-20-abk-94-nowa- ... t21386.htm
Jeśli na wyższych obrotach dobrze chodzi można ustawić minimalne obroty na gazie na jakieś 1300 i wtedy na wolnych będzie pracował na benzynie co umożliwi jako taką jazdę na LPG. Tylko jak nie przechodzi autokalibracji to trzeba by ustawić mnożnik ręcznie bez autokalibracji.
Sprawdź jaką temperaturę gazu Ci pokaże program jak przyjdziesz po nocy do samochodu i sprawdzisz bez odpalania - powinna być zbliżona do zewnętrznej. Sprawdź czy masz dobry czujnik wybrany.
Jeszcze duży mnożnik (coś koło 2,7) Ci wyjdzie bo czasy 5,3 pb dla 14,3 LPG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
kozix66, zobacz sobie jaki ja mam silnik i jaka instalacje gazowa. U mnie wszystko smiga tip top od prawie 2 lat, jestem mega zadowolony z instalacji. Bez urazy ale mysle ze pomocy szukasz na zlym forum. Zobacz tutaj: http://lpg-forum.pl/index.php
Tutaj masz namiary na super fachowca (koles robil gaz m.in. w Porsche Cayene, Audi A8, Mazda 6 V6, VW Passat W8), montowal mi instalacje, moze podpowie Ci cos na forum lub na telefon:
SebastianS
GZW Odbudowa i Tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel: 663 082 622 | 889 77 11 77
Widze ze masz czerwone Valteki. Te zawory sa podobno zdecydowanie za wolne do silnikow na full grupie, ja mam Matrix'y, duzo osob smiga w ABK rowniez na MagicJet'ach i tez sobie chwala.
Jesli chcesz to zrobie zdjecia swojej instalacji i podesle Ci na priva. Czy masz moze instalke AC Gaz Synchro? Jesli tak to czy mozesz sie nia podzielic? Za jakis czas konczy mi sie gwarancja na gaz i bede musial zaopatrzyc sie we wlasne narzedzia diagnostyczne.
Tutaj masz namiary na super fachowca (koles robil gaz m.in. w Porsche Cayene, Audi A8, Mazda 6 V6, VW Passat W8), montowal mi instalacje, moze podpowie Ci cos na forum lub na telefon:
SebastianS
GZW Odbudowa i Tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel: 663 082 622 | 889 77 11 77
Widze ze masz czerwone Valteki. Te zawory sa podobno zdecydowanie za wolne do silnikow na full grupie, ja mam Matrix'y, duzo osob smiga w ABK rowniez na MagicJet'ach i tez sobie chwala.
Jesli chcesz to zrobie zdjecia swojej instalacji i podesle Ci na priva. Czy masz moze instalke AC Gaz Synchro? Jesli tak to czy mozesz sie nia podzielic? Za jakis czas konczy mi sie gwarancja na gaz i bede musial zaopatrzyc sie we wlasne narzedzia diagnostyczne.
Dzięki za podpowiedź na pewno skorzystam.Jak byś mógł to bardzo by mi się przydały fotki twojej instalacji( w szczególności miejsce wkrętek w kolektorze). Tu masz link do programu AC Gaz Synchro: http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... 0_0_37.exe
Dzieki za linka, zaraz po napisaniu wczesniejszego posta sprawdzilem stronke AC i sciagnalem program. Nie sadzilem ze udostepniaja na stronie za darmo pelna wersje. Masz kable na USB czy COM?
Zdjecia postaram sie podeslac we wtorek, jutro pozno koncze prace i bedzie juz zdecydowanie za ciemno na foto story.
Zdjecia postaram sie podeslac we wtorek, jutro pozno koncze prace i bedzie juz zdecydowanie za ciemno na foto story.