Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI 1z]przepływomierze i moc silnika

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

[B4 1.9TDI 1z]przepływomierze i moc silnika

Post autor: PawelG » 18 cze 2007, 15:22

witam
panowie jak to jest z tymi przepływkami w B4? były dwa różne (pierburg i bosch), ja mam autko z 94' i mam boscha. które montowali wcześniej a które później?

i kolejna sprawa taka - od kiedy w 1z były 202nm/1800rpm i czy to było właśnie za sprawą zmiany przepływki a co za tym idzie pewnie komputera??

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 cze 2007, 17:55 przez PawelG, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 18 cze 2007, 15:29

Jeżeli masz z 94 to napewno masz 202Nm te silniki wkładano od połowy 93r

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 18 cze 2007, 16:01

Jeżeli masz z 94 to napewno masz 202Nm te silniki wkładano od połowy 93r
no właśnie po czym to jeszcze poznać oprócz roku produkcji?

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 18 cze 2007, 18:35

wlasnie ja tez nie wiem do konca jak jest u mnie ja mam auto a listopada 93 i tez prze.. :-/

[ Dodano: 2007-06-18, 18:35 ]
bosch

greglus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 15 kwie 2007, 19:02
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: greglus » 18 cze 2007, 20:12

Z przepływką BOSCH - 190Nm, Pierburg - 202Nm
Ja mam 94 i jest BOSCH-a przepływomierz, czyżby auto było wyprodukowane wcześniej a sprzedane jako rocznik do przodu, niewiem :?: :-(

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 18 cze 2007, 23:08

greglus pisze:Z przepływką BOSCH - 190Nm, Pierburg - 202Nm
czyli to wszystko zależy od przepływki? ciekawe czy komputer jest inny.
znalazłem gdzieś niemieckie specyfikacje i tam było napisane "od 94 202nm" więc może to nie zależy od przepływomierza tylko np. inne sterowniki były.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 19 cze 2007, 11:22

Różnica była w przepływce i komputerze sterującym w nowszych wersjach jak sie nie myle były już komputery 16 bitowe na jednej płytce

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 19 cze 2007, 17:53

Auto mam z 94 roku z Maja, a katalogowo w Audi za kolejny rok modelowy uznawany jest miesiac czerwiec, stad roznice w niutonach, po 94 przeplywak Pierburg, nowe ECU z pelna diagnostyka i n75 obok obudowy rozrzadu. Po tym mozna rozpoznac.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 20 cze 2007, 12:13

N-75 był mocowany na obudowie filtra powietrza a nie razem z zaworem EGR-a na nadkolu wew

maciasaudi80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 01 lip 2007, 02:34
Lokalizacja: Toruń

[B4 1,9TDi 1Z] jaka wartość ilości powietrza?

Post autor: maciasaudi80 » 28 lip 2007, 19:59

ostatnio miałem podłaczany samochód do kts-u boscha.mam pytanie jaka powinna być dawka paliwa na biegu jałowym i ilość zasysanego powietrza na kts.dzięki pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 lip 2007, 20:13 przez maciasaudi80, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 30 lip 2007, 12:41

Dawka między 3-7mg na suw przy czym 3 jest bogata a 7 uboga. Najlapiej jest mieć ustwaiona na 3 będzie sie lepiej zbierał spod świateł

PIACHU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 01 lip 2007, 23:02
Lokalizacja: węgorzewo

[b4 1.9TDI 1Z '94]przepływomierz

Post autor: PIACHU » 20 sie 2007, 13:57

koledzy,czy można i w jaki sposób zregenerować przepływomierz BOSCH :?: :?: :?: u mnie dziś w aucie zabrakło mocy, pierwsza myśl to przepływka.odłączyłem kostkę i żadnej różnicy czyli przepływka. oby :!: spróbuje przełożyć z innego z1 żeby się upewnić. pozdrawiam i życzę szerokości__________________________piachu
Ostatnio zmieniony 20 sie 2007, 18:28 przez PIACHU, łącznie zmieniany 2 razy.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 20 sie 2007, 14:56

Bosch jest klapowy i jego sie nie regeneruje nie ma. Jeżeli nawet komus by sie to udało to na krótką mete, najlepiej wym na sprawny

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 20 sie 2007, 22:16

sugeruje podpiecie VAG a - mimo wszystko..
predzej lod sie stopi na arktyce niz padnie przepływka BOSCHA

joniaczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 30 lip 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków?

Post autor: joniaczek » 25 sie 2007, 23:22

Witam może to być elektrozawór nie wiem jak się fachowo nazywa ale dochodzą do niego trzy przewody podciśnieniowe(takie cienkie gumowe w oplocie) i jedna kostka prądowa.Jest on u mnie (motor 1Z) pomiędzy chłodnicą a silnikiem jeden przewód (krótki) dochodzi od "grubego "gumowego a dwa pozostałe od "gruchy "U mnie też było podejżenie przepływki (Pierburg!) lecz wymieniłem ten zaworek i moc jest ze mną!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: jakby co to dzwoń po szczegóły (jutro!!!!) Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl