Witam,
nigdy nie miałem większych problemów z gazem ale od kilku dni zauważyłem
że jest problem z przekroczeniem 4tyś.obr./min [tylko na gazie]
próbowałem wymienić filtr ale ten rozpadł się przy wymianie i wypadł z niego jakiś sylikon
którym był sklejony fabrycznie.
Wyrzuciłem filtr i jeżdżę bez[bo nie mam gdzie kupić] i autko ciągnie dużo lepiej
ale wciąż jest problem z przekroczeniem 4tyś.
Dodam,że instalacja jest podciśnieniowa z gaźnikowego a ja mam jednopunkt
jeżdżę tak już od dwóch lat i nigdy się nic nie działo.
Co się mogło stać :?:
Pozdrawiam
[B3 1,8 S lpg] problem z gazem
- krzysiek11
- Forum Audi 80
- Posty: 256
- Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy
[B3 1,8 S lpg] problem z gazem
Ostatnio zmieniony 29 lip 2007, 12:54 przez krzysiek11, łącznie zmieniany 1 raz.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Obawiam się, że albo czeka Cię regulacja (wariant optymistyczny), albo wymiana/regeneracja parownika (wariant mniej optymistyczny). Tu masz drobny opis co i jak http://arbiter.pl/galeria/lovato-regeneracja Co prawda nie napisałeś jaki to reduktor ale różnice są niewielkie więc powinieneś sobie poradzić .
- krzysiek11
- Forum Audi 80
- Posty: 256
- Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy
Dzięki za lekture bardzo przydatna,ale juz wyminiałem męmbramki 2 lata temu [orginalne]
i miałem nadzieję że są jeszcze dobre.
Mam nadzieje że sama regulacja wystarczy.
Chociaż dziwi mnie że autko dobrze chodzi na niskich i średnich obrotach,
Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły :?: :-|
Parownik mam Lovato.
i miałem nadzieję że są jeszcze dobre.
Mam nadzieje że sama regulacja wystarczy.
Chociaż dziwi mnie że autko dobrze chodzi na niskich i średnich obrotach,
Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły :?: :-|
Parownik mam Lovato.
- krzysiek11
- Forum Audi 80
- Posty: 256
- Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy