Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,8 S lpg] problem z gazem

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzysiek11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 256
Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy

[B3 1,8 S lpg] problem z gazem

Post autor: krzysiek11 » 28 lip 2007, 22:35

Witam,
nigdy nie miałem większych problemów z gazem ale od kilku dni zauważyłem
że jest problem z przekroczeniem 4tyś.obr./min [tylko na gazie]
próbowałem wymienić filtr ale ten rozpadł się przy wymianie i wypadł z niego jakiś sylikon
którym był sklejony fabrycznie.
Wyrzuciłem filtr i jeżdżę bez[bo nie mam gdzie kupić] i autko ciągnie dużo lepiej
ale wciąż jest problem z przekroczeniem 4tyś.
Dodam,że instalacja jest podciśnieniowa z gaźnikowego a ja mam jednopunkt
jeżdżę tak już od dwóch lat i nigdy się nic nie działo.
Co się mogło stać :?:

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 lip 2007, 12:54 przez krzysiek11, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 28 lip 2007, 22:47

Obawiam się, że albo czeka Cię regulacja (wariant optymistyczny), albo wymiana/regeneracja parownika (wariant mniej optymistyczny). Tu masz drobny opis co i jak http://arbiter.pl/galeria/lovato-regeneracja Co prawda nie napisałeś jaki to reduktor ale różnice są niewielkie więc powinieneś sobie poradzić :-) .

Awatar użytkownika
krzysiek11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 256
Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy

Post autor: krzysiek11 » 29 lip 2007, 09:14

Dzięki za lekture bardzo przydatna,ale juz wyminiałem męmbramki 2 lata temu [orginalne]
i miałem nadzieję że są jeszcze dobre.
Mam nadzieje że sama regulacja wystarczy.
Chociaż dziwi mnie że autko dobrze chodzi na niskich i średnich obrotach,
Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły :?: :-|

Parownik mam Lovato.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 29 lip 2007, 12:43

ewidentnie brakuje mu gazu na wyższych obrotach sprubuj troche rozkrecic na śrubie ok 1/4 obrotu powinno pomoc a jeżeli nie jeszcze możesz , gdyby nie pomogło to wróc srube do pierwotnej pozycji , ale wizyta u gazownika i tak cie nie ominie bo taka regulecja jest tylko dorażna ;-)

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 29 lip 2007, 12:54


Awatar użytkownika
krzysiek11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 256
Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy

Post autor: krzysiek11 » 08 sie 2007, 18:11

witam ponownie
znalazłem przyczyne mojego problemu
przytkana była dziórka w parowniku jakąś [szlaką]
-normalnie stado koni więcej :mrgreen:

dzięki za pomoc

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl