Co nam będzie potrzebne :
-śrubokręty płaskie,duży i mały
-kleszcze zaciskowe
-chęć do pracy
-trochę wolnego czasu
-nowy wężyk idący od regulatora ciśnienia do przepustnicy
-nowy regulator ciśnienia paliwa
Zaczynamy od zdjęcia osłony akumulatora,"dużego gumiaka" idącego od przepływomierza do kolektora ssącego oraz łączących się z nim węży od silniczka krokowego i odmy.
Po tym zabiegu mam coś takiego :

Regulator ciśnienia wygląda tak:

A znajdziemy go na końcu listwy wtrysków od strony akumulatora:

Zdejmujemy znajdującą się na nim zawleczkę zabezpieczającą i za pomocą kleszczy zaciskowych czy czegoś co umożliwi nam dobry chwyt drania ostrożnie, ale stanowczo wyciągamy regulator z listwy(pamiętając żeby podłożyć pod regulatorem jakąś szmatkę bo będzie się lać paliwo(w małych ilościach
Po tym zabiegu ja wyczyściłem wszystkie przewody gumowe z syfu który się nazbierał:


Można też przy okazji przepłukać silniczek krokowy,ja użyłem nafty...nawet sporo syfu tam było.
Teraz montujemy wszystko tak jak było i możemy dumnie stwierdzić że mamy pieniądze za wymianę u mechanika w kieszeni <ok>

Mam nadzieje że komuś to pomoże i zaoszczędzi kłopotów.A tak na marginesie mimo wymiany regulatora niunia na benzynie dalej nie pali i muszę szukać gdzie indziej przyczyny.Na gazie chodzi wzorowo,zaś na benie-wcale,co zrobić
Pozdrawiam <cieszy>














