[80,b4,1.9tdi ] brak napiecia na świecach
[80,b4,1.9tdi ] brak napiecia na świecach
mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku :cry: żeby go zapalic musze długo krecic a jak zapali to zadymi na niebiesko. mechanik stwierdzil ze nie dochodzi prad do świec zarowych i jest to wina elektryki. auto bylo podpiete pod komputer i nie wykazało zadnych błedow.
			
			
									
									
						Sprawdzić musisz połączenie tego grubego czerwonego przewodu, który idzie do listwy łączącej świece. Ale najpierw sprawdź bezpiecznik w podszybiu, w skrzynce bezpiecznikowej. Jest to długa cienka płytka, umieszczona poziomo, z prawej strony skrzynki.
Winny może też być przekaźnik w skrzynce o oznaczeniu 191 911 261C (bodajże nr 102, najwyższy).
			
			
									
									
						Winny może też być przekaźnik w skrzynce o oznaczeniu 191 911 261C (bodajże nr 102, najwyższy).
bezpiecznik cały, co do przekaźnika to u mnie najwyzszy ma numer 224 rozebrałem  go i wygląda ładnie nie jest jakis posniedziały czy przypalony, nie sprawdzalem go bo nie wiem jak.coś mi sie zdaje że  musze podjechac do elektryka   
 
[ Dodano: 2007-08-03, 12:50 ]
masakra moja furka całkowicie padła
 moja furka całkowicie padła  jadac do pracy samochód zaczoł tracic  moc i co jakis czas zadymił na niebiesko ,  gdy po skaczonej robocie chciałem wrócic do domu juz sie nie dało, bardzo ciezko zapalil , a jak juz zapalił to strasznie dymił na niebiesko i  pracował jak stary ciagnik, wogóle silnik nie reagował na pedał gazu. wtryski , pompa , świecie sa sprawne .coś mi sie zdaje ze komputer padł
  jadac do pracy samochód zaczoł tracic  moc i co jakis czas zadymił na niebiesko ,  gdy po skaczonej robocie chciałem wrócic do domu juz sie nie dało, bardzo ciezko zapalil , a jak juz zapalił to strasznie dymił na niebiesko i  pracował jak stary ciagnik, wogóle silnik nie reagował na pedał gazu. wtryski , pompa , świecie sa sprawne .coś mi sie zdaje ze komputer padł   
 
[ Dodano: 2007-08-08, 21:37 ]
juz wszystko gra były dwie przyczyny:  1.padł czujnik od temperatury dla świec żarowych. znajduje sie on na przewodzie wodnym ( taki gruby) wychodzacym z silnik a wchodzacym w górna czesc chłodnicy, dlatego nie grzały swiece na zimnym silniku 2.koło zembate znajdujace sie na wałku od zaworow poluzowało sie i przekreciło o jeden ząbek.
 były dwie przyczyny:  1.padł czujnik od temperatury dla świec żarowych. znajduje sie on na przewodzie wodnym ( taki gruby) wychodzacym z silnik a wchodzacym w górna czesc chłodnicy, dlatego nie grzały swiece na zimnym silniku 2.koło zembate znajdujace sie na wałku od zaworow poluzowało sie i przekreciło o jeden ząbek.
			
			
									
									
						 
 [ Dodano: 2007-08-03, 12:50 ]
masakra
 moja furka całkowicie padła
 moja furka całkowicie padła  jadac do pracy samochód zaczoł tracic  moc i co jakis czas zadymił na niebiesko ,  gdy po skaczonej robocie chciałem wrócic do domu juz sie nie dało, bardzo ciezko zapalil , a jak juz zapalił to strasznie dymił na niebiesko i  pracował jak stary ciagnik, wogóle silnik nie reagował na pedał gazu. wtryski , pompa , świecie sa sprawne .coś mi sie zdaje ze komputer padł
  jadac do pracy samochód zaczoł tracic  moc i co jakis czas zadymił na niebiesko ,  gdy po skaczonej robocie chciałem wrócic do domu juz sie nie dało, bardzo ciezko zapalil , a jak juz zapalił to strasznie dymił na niebiesko i  pracował jak stary ciagnik, wogóle silnik nie reagował na pedał gazu. wtryski , pompa , świecie sa sprawne .coś mi sie zdaje ze komputer padł   
 [ Dodano: 2007-08-08, 21:37 ]
juz wszystko gra
 były dwie przyczyny:  1.padł czujnik od temperatury dla świec żarowych. znajduje sie on na przewodzie wodnym ( taki gruby) wychodzacym z silnik a wchodzacym w górna czesc chłodnicy, dlatego nie grzały swiece na zimnym silniku 2.koło zembate znajdujace sie na wałku od zaworow poluzowało sie i przekreciło o jeden ząbek.
 były dwie przyczyny:  1.padł czujnik od temperatury dla świec żarowych. znajduje sie on na przewodzie wodnym ( taki gruby) wychodzacym z silnik a wchodzacym w górna czesc chłodnicy, dlatego nie grzały swiece na zimnym silniku 2.koło zembate znajdujace sie na wałku od zaworow poluzowało sie i przekreciło o jeden ząbek. 
							












 
