Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2,3 NG] Problem z pracą silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
demonar007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 27 lut 2008, 11:17

[B4 2,3 NG] Problem z pracą silnika

Post autor: demonar007 » 18 paź 2010, 19:10

Witajcie, jak większość napiszę o moich kłopotach, a mianowicie:
Autko pali na zimnym silniku bez zarzutu, problem się pojawia po rozgrzaniu, na początek -obroty spadają do 400
-jadąc na benzynie dodając gazu najpierw zastanawia się czy przyspieszyć dopiero później rusza, ale jakoś tak kiepsko
-po zgaszeniu auta na ciepłym silniku nie chce odpalać

Oczywiście posiadam zamontowany gaz, wszystkie objawy na benzynie na gazie nie mam takich kłopotów.

pozdrawiam

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 18 paź 2010, 19:12

ja bymsprawdził wtryskiwacz rozruchowy,moze caly czas leje i zalewa swiece

Abbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 05 paź 2009, 21:50

Post autor: Abbas » 16 lis 2010, 16:21

Sprawdz sobie również czujnik w okolicach aparatu zapłonowego/jest zamontowany na koncu głowicyod strony grodzi taki z 2 kabelkami/ opowiada on za własnie wtryskiwacz rozruchowy jak jest uszkodzony to wtedy ten wtrysk leje.Moze byc tez trafiony czujnik temperatury ten 2 pinowy.A moze swiece kopułka itd.Masz gaz a o te sprawy tutaj trzeba dbac.No i czy jezdzisz na benzynce bo rozdzelacz jest smarowany benzyna.Odpalaj zawsze jna benzynie

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 16 lis 2010, 17:39

abbas znowu mieszasz....

sprawdz czy nie ciagnie ci lewego powietrza na zimnym przy wzbogaconej mieszance nie odczojesz zmiany na cieplym juz tak, masz lpg? byl stzral, sprawdz sade i regulator cisnienia ale najpierw czy nie ciagnie lewego powietrza..

Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 08 gru 2010, 14:46

troll oslo pisze:sprawdz sade i regulator cisnienia
Właśnie... Jak sprawdzić regulator ciśnienia (i czym)?

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 08 gru 2010, 17:21

panowie mam regulator ciśnienia jakby ktoś potrzebował.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 08 gru 2010, 19:53

regulator sprawdzasz np.
robisz nowe kabelki wpinasz sie w regulator i w kostke , jeden z dwuch kabli rozcinasz wpinasz miernik i miezysz natezenie pradu w mA powinno byc jak najnizsze wtedy wiadomo iz mieszanka jest otymalnie ustawiona i regulator nie potrzeboje pracowac by regulowac skald..
do tego w kabel sygnalowy lambdy wpinasz drugi miernik wskazowkowy i obserwojesz wychylanie sie wskazowki powinna ladnie oscylowac miedzy 0 a 1 volt ...

zreszta tu jest to ladnie opisane...

https://audi80.pl/80-b3-20-3a-regula ... a&start=60

[ Dodano: 2010-12-08, 19:54 ]
ty wez z tym regulatorem do dzialu ogloszen...
a nie zasmiecasz tematy ten tu to juz drugi...

Jasiek22grojec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:26
Lokalizacja: GRÓJEC

Post autor: Jasiek22grojec » 11 gru 2010, 18:57

Witam Podepne się do tamata a więc Tak Kupiłem Audi hmm chyba pomyłka ale spoko przeżyje po miesiącu uszczelka do roboty Zrobiłem ale miałem problemy już wcześniej mianowicie kopcenia i dużego spalania przy jeżdzie ok 60km - 80 km ok 10l ale wiecej i już ok 15l po zrobieniu uszczelki Masakra Kopci i pali ok 20l za stówke robie 100km wspaniale xd niewiem czy może coś żle podłączyłem czy się wtrysk przestawił? :cry:

[ Dodano: 2010-12-11, 19:00 ]
A i motor 2,3ng bez gazu Ratujcie :-? Ostateczność widze Gaz i problemy z wtryskiem Mechanicznym z głowy ;-)

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 12 gru 2010, 09:52

Ja, jakbym chciał sprawdzić, czy jakiś czujnik, ew sam korektor ciśnienia nie padł, odłączyłbym na rozgrzanym silniku wtyczke od regulatora i zobaczyłbym jak sie auto zachowuje na samej mechanice. Pod warunkiem, że przepływomierz nie był kręcony bezmyślnie wcześniej.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 12 gru 2010, 12:57

PADRE - ale ty zadales sobie troche trudu, czytales posty i jak obaj wiemy troche godzin przesiedziales w garazu nad autem nie?
a wiekszosc osob kturzy ostatnio pisza o pomoc watpie by cokolwiek przegladala inaczej nie bylo by takich zapytan .. przeciez ostatnie tematy to maglowanie w kolo tego samego..

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 13 gru 2010, 11:34

No tak, lepiej zapytać 30-sty raz o to samo zamiast ściągnąć z centrum książkę , serwisówkę do KEIII-Jetronic, albo poradnik Kornela.
Może trzeba wystosować jakiś apel do Moderatorów, o zebranie kilku wartościowych postów w temacie niedomagania NG i przykleić pod hasłem typu: "Szwankujący NG - co sprawdzić w pierwszej kolejności" No i poza tym szukajka...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl