[B4 2,3 NG] Problem z pracą silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 lut 2008, 11:17
[B4 2,3 NG] Problem z pracą silnika
Witajcie, jak większość napiszę o moich kłopotach, a mianowicie:
Autko pali na zimnym silniku bez zarzutu, problem się pojawia po rozgrzaniu, na początek -obroty spadają do 400
-jadąc na benzynie dodając gazu najpierw zastanawia się czy przyspieszyć dopiero później rusza, ale jakoś tak kiepsko
-po zgaszeniu auta na ciepłym silniku nie chce odpalać
Oczywiście posiadam zamontowany gaz, wszystkie objawy na benzynie na gazie nie mam takich kłopotów.
pozdrawiam
Autko pali na zimnym silniku bez zarzutu, problem się pojawia po rozgrzaniu, na początek -obroty spadają do 400
-jadąc na benzynie dodając gazu najpierw zastanawia się czy przyspieszyć dopiero później rusza, ale jakoś tak kiepsko
-po zgaszeniu auta na ciepłym silniku nie chce odpalać
Oczywiście posiadam zamontowany gaz, wszystkie objawy na benzynie na gazie nie mam takich kłopotów.
pozdrawiam
Sprawdz sobie również czujnik w okolicach aparatu zapłonowego/jest zamontowany na koncu głowicyod strony grodzi taki z 2 kabelkami/ opowiada on za własnie wtryskiwacz rozruchowy jak jest uszkodzony to wtedy ten wtrysk leje.Moze byc tez trafiony czujnik temperatury ten 2 pinowy.A moze swiece kopułka itd.Masz gaz a o te sprawy tutaj trzeba dbac.No i czy jezdzisz na benzynce bo rozdzelacz jest smarowany benzyna.Odpalaj zawsze jna benzynie
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
regulator sprawdzasz np.
robisz nowe kabelki wpinasz sie w regulator i w kostke , jeden z dwuch kabli rozcinasz wpinasz miernik i miezysz natezenie pradu w mA powinno byc jak najnizsze wtedy wiadomo iz mieszanka jest otymalnie ustawiona i regulator nie potrzeboje pracowac by regulowac skald..
do tego w kabel sygnalowy lambdy wpinasz drugi miernik wskazowkowy i obserwojesz wychylanie sie wskazowki powinna ladnie oscylowac miedzy 0 a 1 volt ...
zreszta tu jest to ladnie opisane...
https://audi80.pl/80-b3-20-3a-regula ... a&start=60
[ Dodano: 2010-12-08, 19:54 ]
ty wez z tym regulatorem do dzialu ogloszen...
a nie zasmiecasz tematy ten tu to juz drugi...
robisz nowe kabelki wpinasz sie w regulator i w kostke , jeden z dwuch kabli rozcinasz wpinasz miernik i miezysz natezenie pradu w mA powinno byc jak najnizsze wtedy wiadomo iz mieszanka jest otymalnie ustawiona i regulator nie potrzeboje pracowac by regulowac skald..
do tego w kabel sygnalowy lambdy wpinasz drugi miernik wskazowkowy i obserwojesz wychylanie sie wskazowki powinna ladnie oscylowac miedzy 0 a 1 volt ...
zreszta tu jest to ladnie opisane...
https://audi80.pl/80-b3-20-3a-regula ... a&start=60
[ Dodano: 2010-12-08, 19:54 ]
ty wez z tym regulatorem do dzialu ogloszen...
a nie zasmiecasz tematy ten tu to juz drugi...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:26
- Lokalizacja: GRÓJEC
Witam Podepne się do tamata a więc Tak Kupiłem Audi hmm chyba pomyłka ale spoko przeżyje po miesiącu uszczelka do roboty Zrobiłem ale miałem problemy już wcześniej mianowicie kopcenia i dużego spalania przy jeżdzie ok 60km - 80 km ok 10l ale wiecej i już ok 15l po zrobieniu uszczelki Masakra Kopci i pali ok 20l za stówke robie 100km wspaniale xd niewiem czy może coś żle podłączyłem czy się wtrysk przestawił? :cry:
[ Dodano: 2010-12-11, 19:00 ]
A i motor 2,3ng bez gazu Ratujcie Ostateczność widze Gaz i problemy z wtryskiem Mechanicznym z głowy
[ Dodano: 2010-12-11, 19:00 ]
A i motor 2,3ng bez gazu Ratujcie Ostateczność widze Gaz i problemy z wtryskiem Mechanicznym z głowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
PADRE - ale ty zadales sobie troche trudu, czytales posty i jak obaj wiemy troche godzin przesiedziales w garazu nad autem nie?
a wiekszosc osob kturzy ostatnio pisza o pomoc watpie by cokolwiek przegladala inaczej nie bylo by takich zapytan .. przeciez ostatnie tematy to maglowanie w kolo tego samego..
a wiekszosc osob kturzy ostatnio pisza o pomoc watpie by cokolwiek przegladala inaczej nie bylo by takich zapytan .. przeciez ostatnie tematy to maglowanie w kolo tego samego..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
No tak, lepiej zapytać 30-sty raz o to samo zamiast ściągnąć z centrum książkę , serwisówkę do KEIII-Jetronic, albo poradnik Kornela.
Może trzeba wystosować jakiś apel do Moderatorów, o zebranie kilku wartościowych postów w temacie niedomagania NG i przykleić pod hasłem typu: "Szwankujący NG - co sprawdzić w pierwszej kolejności" No i poza tym szukajka...
Może trzeba wystosować jakiś apel do Moderatorów, o zebranie kilku wartościowych postów w temacie niedomagania NG i przykleić pod hasłem typu: "Szwankujący NG - co sprawdzić w pierwszej kolejności" No i poza tym szukajka...