Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z 1,9TDi] Blokada obrotow

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 08 gru 2010, 14:58

podepnij manometr i sprawdź ciśnienie doładowania podczas jazdy i będziesz wiedział czy do wymiany

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 08 gru 2010, 14:59

to do tego mi ktoś rozgarniety potrzebny bo do aż tak zdolnych nie naleze

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 08 gru 2010, 18:58

widzę kolega ma pierburga?czyli pełna diagnostyka silnika jest mozliwa :mrgreen: najlepiej jakbyś zmierzył ciśnienie i byłoby wiadomo czy n75 do wymiany :roll: a tym baranom w sklepie to powiedz że to jest zawór sterownia turbiny ,może będą wiedzieć w końcu o co chodzi <ok>

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 08 gru 2010, 19:13

tak pierburg. a czy wyczyścic jest szansa? czy nie da rady.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 08 gru 2010, 21:40

kiedyś ze dwa razy go sobie naprawiałem ale to nie na dłuższą metę lepiej kupić nowy i mieć spokój

WojtekGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 29 lis 2009, 15:48
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: WojtekGD » 08 gru 2010, 21:55

witam

właśnie wymieniłem jeden z wężyków tak na "szybko" (bo pogoda nie sprzyja) ten krótki wchodzący od góry... był lekko przetarty... jak sie okazało był lekko dziurawy...
nie mam teraz możliwości sprawdzenia jak auto działa przy wiekszych predkościach..
i tu dwa pytania do szanownych forumowiczów:

1) czy takie zablokowanie obrotów przy przedkoci pow. 100km/h tak jak moałem poprzednio, moze sie tez pojawiać jak stoje w miejscu i na luzie wkręcam silnik na obroty?

2) czy takie zablokowanie obrotów moze być spowodowane właśnie pękniętym lekko wężykiem?

Ps... ten dolny węzyk widziałem ze tez juz jest dość solidnie przytarty... ale dziury nie widziałem.... nie wymieniałem go bo dojście tam jest masakrycznie słabe w warunkach parkingowych o tej godzinie :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 gru 2010, 22:12

WojtekGD pisze:właśnie wymieniłem jeden z wężyków tak na "szybko" (bo pogoda nie sprzyja) ten krótki wchodzący od góry.
Akurat ten idący do dolotu jest najmniej ważny i nie ma wpływu na działanie n75
WojtekGD pisze:czy takie zablokowanie obrotów przy przedkoci pow. 100km/h tak jak moałem poprzednio, moze sie tez pojawiać jak stoje w miejscu i na luzie wkręcam silnik na obroty?
Nie ,na luzie n75 nie ma zbyt wiele do roboty ,za mało paliwa ,za mało spalin ,za małe ciśnienie doładowania
WojtekGD pisze:czy takie zablokowanie obrotów moze być spowodowane właśnie pękniętym lekko wężykiem?
Tak ,ciecie dawki z przeładowania ,może być spowodowane nieszczelnym ,pękniętym węzykiem ,tym z dołu lub tym z boku ,bo nimi idzie ciśnienie do gruszki WG która upuszcza spaliny ,ale nie tym u góry ,którego wymieniłeś ;-)

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 09 gru 2010, 13:25

no dobra a jesli jest zaślepiony egr?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 gru 2010, 21:06

Arteriusz pisze:no dobra a jesli jest zaślepiony egr?
Nie ma nic do rzeczy

WojtekGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 29 lis 2009, 15:48
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: WojtekGD » 10 gru 2010, 00:00

MUNIOR - kupiłem na allegro ten zaworek n75 co podałeś mi link na allegro... mam nadzieje ze jakoś szybko przyjdzie ... choć znając poczte polską (zwłaszcza w tym okresie) nie mam co liczysz na szybkość.... i zamontuje sobie go sam bo z tego co widze to żadna filozofia... oczywiści wężyki zamontuje wszystkie nowe... i tu mam jeszcze jedno pytanie...
- czy muszą to być takie wężyki jakie były zamontowane? czyli guma w oplocie z materiału jakiegoś (tak jak w żelazkach) :) czy wystarczy "wężyk z praktikera" mocny przeźroczysty wężyk wzmocniony wtopionym sznurkiem... chodzi mi o to na co będzie ten wężyk narażony... czy na wysokie cisnienie... czy na temperature... czy co tam w środku będzie :)

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 10 gru 2010, 07:13

Najlepiej kup wezyk jakiejs dobrej firmy np Gates o wymiarach 3,2 x 7mm, w kazdym motoryzacyjnym powinni miec. To jest taki czarny zbrojony. Taki przezroczysty "z praktikera" moze byc twardy i z czasem popekac. Wezyk bedzie narazony na wysokie cisnienie ;) a i zalezy ktory zmieniasz, bo rowniez na temperature, ten ktory idzie od IC do mapsensora w ECU, on jest narazony na temp od wydechu, apropos sprawdz sobie czy nie jest gdzies dziurawy, zwlaszcza w okolicach akumulatora.

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 10 gru 2010, 17:54

ok, czyli wystarszy wymiwnic, jak wymienie i bedzie pop......alac to ciekawe co powie były własciciel, Haha

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 11 gru 2010, 02:13

ja tak miałem i okazało się że to przepływka

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 11 gru 2010, 14:54

no i za chwile bedzie zeby istalacje wymienic cała,

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 11 gru 2010, 14:59

jaką instalację?poczytaj dokładnie :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl