![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)
![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)
Wkradła chyba się jakaś niejasność, w B3 ze wspomaganiem, były montowane metalowe tulejki, natomiast modele bez wspomagania kierownicy miały gumowe tuleje z kołnierzem z obydwu stron.mati86 pisze:nie pasuje jest całkiem co innego.
ani wahacz ani tulejki nie pasują.
w b4 obudowę tulejki masz metalową i wchodzi do wahacza bez problemu.
Toć pisałem, że to nie jasność, bo w B3 ze wspomaganiem były takie same tuleje jak w B4 tylko B3 bez wspomagania miały te gumowe tuleje. Ale z tymi gumowymi nie ma dużo problemu, sam je zakładałem, dałem spokojnie radęgoldi j51 pisze:Co wy za bzdury piszecie ja mam w swojej b3 tulejki od B4 a po za tym wymiana tulejek to pikuś dopasowujesz sobie odpowiednią tulejkę z rury żeby podłożyć do wybicia starej tulejki oczyszczasz gniazdo po starej tulejce smarujesz smarem i wciskasz nową tulejke czy to za pomocą młotka czy praski jak posiadasz Tulejki na wahacz od b4 mają większy rant ale z jednej strony
B3 ze wspomaganiem ma ten sam wahacz co b4.mati86 pisze:nie pasuje jest całkiem co innego.
ani wahacz ani tulejki nie pasują.
w b4 obudowę tulejki masz metalową i wchodzi do wahacza bez problemu.
a w b3 obudowa tulejki jest gumowa i z obydwóch stron zakończona rantem i przerąbane jest je wcisnąć.