dzieki za podpowiedz:) <ok> ale tak sie zastanawiam czy go sprawdzac bojak wyciagne przewod podcisnienia to jest wilgotny od paliwa,a autko czasem sie zachowuje jak by paliwa nie dostawało tyle ile trzeba:/
tak robiłem i niby nie cieknie ale czuc bylo mocno benzyne a ten przewod nie jest mocno mokry,jest wilgotny,mysle ze dopiero zaczyna sie krzaczyc:/zreszta ten obiaw braku paliwa pojawia sie rzadko i tylko na obrotach powyzej 4 tys
wepnij manometr w listwę paliwa i zobacz ile podaje ciśnienia oraz czy ciśnienie wzrasta na wyższych obrotach (poprzez korekcję podciśnienia)
Powinno być 4 bar a na pełnym bucie jakieś 4.8 bara około. Jak będzie 4,5 to też bedzie ok.
tylko nie rób tego na postoju pociągnij manometr do kabiny , wsadź kogoś za pasażera i niech patrzy czy na pełnym bucie wzrasta to ciśnienie powyżej 4bar czy nie. Najlepiej coś tak od 3 biegu sprawdzać.
przyczyna znaleziona:)przy wymianie filtra paliwa przy dokręcaniu zagioł się przewód elastyczny i był slaby przepływ paliwa:)ciśnienie na regulatorze przy gazie w podłodze4,7:)na wolnych obrotach 4,1bara:)