Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 90 2.3 20v (7a)]rególator ciśnienia paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

[b3 90 2.3 20v (7a)]rególator ciśnienia paliwa

Post autor: krystek » 09 gru 2010, 07:29

czy można sprawdzić regulator ciśnienia paliwa w 7a??jest on podciśnieniowy.pozdrawiam

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 09 gru 2010, 07:39

a czemu nie ? Można sprawdzić. 3 rurki 2 zaworki 2 manometry i kompresorek i już sprawdzasz.

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 09 gru 2010, 07:50

dzieki za podpowiedz:) <ok> ale tak sie zastanawiam czy go sprawdzac bojak wyciagne przewod podcisnienia to jest wilgotny od paliwa,a autko czasem sie zachowuje jak by paliwa nie dostawało tyle ile trzeba:/

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 09 gru 2010, 07:55

no, jak tam leci paliwo to niedobrze.
Wypnij go , włącz silnik i zobacz czy leci z regulatora tym króćcem paliwo - mi ciekło i też musiałem wymienić.

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 09 gru 2010, 08:03

tak robiłem i niby nie cieknie ale czuc bylo mocno benzyne a ten przewod nie jest mocno mokry,jest wilgotny,mysle ze dopiero zaczyna sie krzaczyc:/zreszta ten obiaw braku paliwa pojawia sie rzadko i tylko na obrotach powyzej 4 tys

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 09 gru 2010, 08:07

wepnij manometr w listwę paliwa i zobacz ile podaje ciśnienia oraz czy ciśnienie wzrasta na wyższych obrotach (poprzez korekcję podciśnienia)
Powinno być 4 bar a na pełnym bucie jakieś 4.8 bara około. Jak będzie 4,5 to też bedzie ok.

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 09 gru 2010, 08:10

oki dzieki:)dzis w pracy pomierze i napisze co wyszlo:)

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 09 gru 2010, 08:35

tylko nie rób tego na postoju ;) pociągnij manometr do kabiny , wsadź kogoś za pasażera i niech patrzy czy na pełnym bucie wzrasta to ciśnienie powyżej 4bar czy nie. Najlepiej coś tak od 3 biegu sprawdzać.

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 10 gru 2010, 15:25

przyczyna znaleziona:)przy wymianie filtra paliwa przy dokręcaniu zagioł się przewód elastyczny i był slaby przepływ paliwa:)ciśnienie na regulatorze przy gazie w podłodze4,7:)na wolnych obrotach 4,1bara:)

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 gru 2010, 15:30

ha, a więc miałem rację z ciśnieniem :) super :) Dobrze, że doszedłeś co i jak :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl