[Audi 80 B4 1Z] Mega ciśnienie w układzie chłodniczym?
[Audi 80 B4 1Z] Mega ciśnienie w układzie chłodniczym?
Witam wszystkich. Przeglądam od kilku godzin różne posty i nic. Problem polega na tym ze od pewnego czasu zaczęło wyrzucać płyn chłodniczy nie wiadomo którędy. Po przeglądnięciu kilku tematów podejrzewam kruciec, ale to nie wszystko. Odkąd zaczęła sie zima nie moge uzyskać temp. 30 km przy temp -1 ze średnią prędkościa 80km/h i przysłoniętą chłodnicą a wskaźnik pokazał jakieś 70 stopni i nadal zimno w samochodzie. I najciekawsze po przejechaniu nawet krótkiego odcinka i pozostawieniu auta wytwarza sie ogromne ciśnienie w obiegu. Nie możliwe jest ściśnięcia węża. Wymieniony został korek zbiornika wyrównawczego, 2x wymieniony termostat i nic. Proszę o pomoc
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Obawiam się że todareiws pisze:po przejechaniu nawet krótkiego odcinka i pozostawieniu auta wytwarza sie ogromne ciśnienie w obiegu. Nie możliwe jest ściśnięcia węża. Wymieniony został korek zbiornika wyrównawczego, 2x wymieniony termostat i nic.
nic tu nie pomoże ,wg.mnie czeka cię zwalanie głowicy i wymiana uszczelki pod niąpercevalle pisze:Termostat puszcza? Nagrzewnica do przepłukania. Układ do odpowietrzenia.
Układ był odpowietrzany, termostat działał, nagrzewnica wymieniana. Myślisz że uszczelka ma coś wspólnego z tym ciśnieniem? Ostatnio w innym aucie zmieniałem po sie rozpadła ale nie było żadnych problemów oprócz małej utraty mocy, a tu autko jeździ bez zarzutów tylko nie grzeje no i to ciśnienie które nie zejdzie jeśli nie odkręce korka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 20 paź 2009, 20:51
- Lokalizacja: łódzkie
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
W Audi 80 niedrożna chłodnica nie wpływa na niedogrzanie samochodu. Pierw chłodziwo w małym obiegu dociera do nagrzewnicy abyś miał cieplutko w środku a później termostat się otwiera i chłodziwo płynie na nagrzewnicę i chłodnicę.swistak3171 pisze:Witam może też być słabo drożna chłodnica
Nie musi być białe w oleju. Płyny mogą się nie mieszać, bo może być np. krzywa głowicy i kompresja będzie szła w płyn chłodniczy jedynie.McCoob pisze:Nie ma białego w oleju?
Głowica krzywa bądź pęknięcie w niej i kompresja idzie w płyn. Nie grzeje, bo układ wiecznie zapowietrzony kompresją i do nagrzwnicy nie dociera chłodziwo. Dziwi mnie jedynie niska temp... albo czujnik uwalony albo nie wiem. Ja jak miałem krzywą głowicę to nie miałem ogrzewania ale temp. na wskaźniku 100*C.