[Audi 80 B4 2.0] Problem z kostką stacyjki (nową)
[Audi 80 B4 2.0] Problem z kostką stacyjki (nową)
Witam. Temat odświeżony bo zaszły nowe okoliczności.
Odkręciłem dolna obudowę pod kierownicą ,dostałem się do kostki stacyjki. Wypiąłem z niej przewody i podłączyłem do nowo zakupionej kostki. I...... dalej nic. Wsadzam kluczyk do stacyjki w celu ominięcia blokady kierownicy wkładam śrubokręt do kostki (nowej). Przekręcam w prawo i zapalają się kontrolki, słychać też pompę paliwa. Ale nic dalej się nie dzieje. Starałem się dalej/ mocniej przekręcić w prawo ale "nie idzie" i nie kręci silnika? Czy jestem takim laikiem,że coś pominąłem? Czy może to nie była kostka stacyjki,a rozrusznik?
PS: O co chodzi z tymi tagami? Gdzie je mam wpisać? Bo przez nie usunięty został temat. Nie chcę żeby się to znów powtórzyło.
Teraz poprawnie nazwałes temat i użyłeś tag. Kokolino1
PS 2: Chciałbym kliknąć " pomogli" dla tych którzy udzielili się w temacie.
Odkręciłem dolna obudowę pod kierownicą ,dostałem się do kostki stacyjki. Wypiąłem z niej przewody i podłączyłem do nowo zakupionej kostki. I...... dalej nic. Wsadzam kluczyk do stacyjki w celu ominięcia blokady kierownicy wkładam śrubokręt do kostki (nowej). Przekręcam w prawo i zapalają się kontrolki, słychać też pompę paliwa. Ale nic dalej się nie dzieje. Starałem się dalej/ mocniej przekręcić w prawo ale "nie idzie" i nie kręci silnika? Czy jestem takim laikiem,że coś pominąłem? Czy może to nie była kostka stacyjki,a rozrusznik?
PS: O co chodzi z tymi tagami? Gdzie je mam wpisać? Bo przez nie usunięty został temat. Nie chcę żeby się to znów powtórzyło.
Teraz poprawnie nazwałes temat i użyłeś tag. Kokolino1
PS 2: Chciałbym kliknąć " pomogli" dla tych którzy udzielili się w temacie.
Ostatnio zmieniony 07 gru 2010, 12:53 przez TNTomek, łącznie zmieniany 1 raz.
jeżeli to był rozrusznik to auto powinno odpalić.TNTomek pisze:Czy może to nie była kostka stacyjki,a rozrusznik?