Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 ]Problemy z odpaleniem na LPG

Wszystko co związane z LPG
marcin_80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 09 gru 2010, 23:06

[B3 ]Problemy z odpaleniem na LPG

Post autor: marcin_80 » 09 gru 2010, 23:21

Witam mam problem z odpaleniem swojego auta na LPG zarówno rano jak jest zimny i jak sie nagrzeje tez są problemy z odpaleniem. Jedynie jesli ktos mnie pociągnie to odpali. Ostatnio wymieniłem świece NGK i przewody beru. Nie wiem czy moze byc jeszcze jakis powód z tym odpaleniem?? Na benzynie auto nie chodzi, bo jak je przeżuce na benzyne to przy gaźniku wycieka benzyna podczas kręcenia rozrusznikiem. prawdopodobnie jest tam jakas membrana.
Silnik ma 90 koni a chodzi jak by mial z 50.
prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 21:24 przez marcin_80, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 gru 2010, 23:50

A centralka podaje dawkę startową LPG po włączeniu zapłonu? Powinny elektrozawory strzelić przez ułamek sekundy. Jeśli tak to spróbuj kilka razy włączyć i wyłączyć zapłon aby silnik dostał więcej gazu na start. Może się któryś elektrozawór nie otwierać bo smołwóka z gazu za bardzo skrzepła.
Możliwe że parownik od tego odpalania zimnego silnika z gazu zdechł i należy mu się wymiana bądź regeneracja.

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 10 gru 2010, 01:25

jeśli jest to 90KM to na pewno nie jest to ABK bo to 115KM a co do problemu to jeśli jest gaz to pewnie nie ma iskry albo słaba wogóle nie wiem co to za silnik więc raczej nikt Ci nie pomoże.. Może błędy na kompie?? sonda??

Awatar użytkownika
majekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 06 cze 2010, 19:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: majekk » 10 gru 2010, 10:54

Odpalasz auto na gazie przy takich temp. ? I dziwisz się, że jakies problemy są ? ;-)


Nie ma co gdybać, jedź do gazownika.

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 10 gru 2010, 11:57

Po pierwsze to silnik ABK ma 115 KM a 90 KM ma silnik ABT. Najpierw dobrze by się było zorientować co się ma...
Po drugie to z tego co wiem, to silnik odpalamy na benzynie a nie na gazie. Dopiero po rozgrzaniu silnika przełącza się go na gaz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 gru 2010, 13:29

_uwaga

bajtek205
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lis 2008, 19:18
Lokalizacja: Zamość - Lublin

Post autor: bajtek205 » 10 gru 2010, 16:28

Kolego najpierw zorientuj sie jaki masz silnik, piszesz cos o gażniku i membranie. Przychodzi mi na myśl B3 1.8 gaznik keihin. Zrób czyszczenie gażnika, a ta membrana to pompka przyśpieszacza, fakt jest tam membrana i takie dwie malutkie uszczeleczki które mogą przeciekać. Najpierw zajmij się benzynką, gazik poczeka.

marcin_80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 09 gru 2010, 23:06

Post autor: marcin_80 » 10 gru 2010, 20:14

Sorry, to silnik ABT 90 koni .
Ok jesli mam zaczac od benzyny to gdzie moge kupic ta membranke?? Jak po przełaczeniu na benzyne własnie tam leje benzyna jak krece rozrusznikiem.

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 10 gru 2010, 20:28

Nie było ABT w B3, swapa robiłeś?

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 11 gru 2010, 19:17

I przy ABT nie było gaźnika, tylko jednopunktowy wtrysk ;-)

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 11 gru 2010, 20:05

Proponuję żebyś sobie sprawdził oznaczenie silnika na bloku pod 3 świecą lub na wlepie w bagażniku. Bo taka dyskusja trochę nie ma sensu chyba.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 11 gru 2010, 22:33

Kolego , jeżeli koniecznie chcesz odpalać z gazu , to dorób sobie przycisk którym będziesz otwierał zawory gazowe na czas niezbędny do uzyskania wstępnej dawki gazu niezbędnej do odpaleni . To co dają fabryczne centralki jest niewystarczające . Wiem o czym piszę - odpalam swoją niunię z gazu przy -18*C bez większych problemów <ok> . Wymiękłem dopiero w zaszłym roku przy -26*C :evil:

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 12 gru 2010, 11:14

Marcin popraw oznaczenie silnika w profilu w b3 nie było silnika abt i zastosuj [TAG] w nazwie tematu ostatni raz ostrzegam inaczej temat pójdzie do kosza

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 12 gru 2010, 13:26

marko pisze:Kolego , jeżeli koniecznie chcesz odpalać z gazu , to dorób sobie przycisk którym będziesz otwierał zawory gazowe na czas niezbędny do uzyskania wstępnej dawki gazu niezbędnej do odpaleni . To co dają fabryczne centralki jest niewystarczające . Wiem o czym piszę - odpalam swoją niunię z gazu przy -18*C bez większych problemów <ok> . Wymiękłem dopiero w zaszłym roku przy -26*C :evil:
Kolego marko masz w swojej B3 taki przycisk? Mógł byś pokazać gdzie go umieściłeś? Jak go podłączyłeś(domyślam się, że gdy włączysz zapłon to dopiero wtedy przełącznik po naciśnięciu zaczyna działać)?

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 12 gru 2010, 15:27

Umieściłem go obok przełącznika LPG . Dział cały czas - inaczej nie ma sensu . Pod jeden styk podłączasz + po akumulatorze a z drugiego dajesz zasilanie na + zaworów LPG . Można je znaleźć we wtyczce przełącznika LPG ( dlatego taka lokalizacja dodatkowego pstryka ) .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl