[B3 ]Problemy z odpaleniem na LPG
[B3 ]Problemy z odpaleniem na LPG
Witam mam problem z odpaleniem swojego auta na LPG zarówno rano jak jest zimny i jak sie nagrzeje tez są problemy z odpaleniem. Jedynie jesli ktos mnie pociągnie to odpali. Ostatnio wymieniłem świece NGK i przewody beru. Nie wiem czy moze byc jeszcze jakis powód z tym odpaleniem?? Na benzynie auto nie chodzi, bo jak je przeżuce na benzyne to przy gaźniku wycieka benzyna podczas kręcenia rozrusznikiem. prawdopodobnie jest tam jakas membrana.
Silnik ma 90 koni a chodzi jak by mial z 50.
prosze o pomoc.
Silnik ma 90 koni a chodzi jak by mial z 50.
prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 21:24 przez marcin_80, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A centralka podaje dawkę startową LPG po włączeniu zapłonu? Powinny elektrozawory strzelić przez ułamek sekundy. Jeśli tak to spróbuj kilka razy włączyć i wyłączyć zapłon aby silnik dostał więcej gazu na start. Może się któryś elektrozawór nie otwierać bo smołwóka z gazu za bardzo skrzepła.
Możliwe że parownik od tego odpalania zimnego silnika z gazu zdechł i należy mu się wymiana bądź regeneracja.
Możliwe że parownik od tego odpalania zimnego silnika z gazu zdechł i należy mu się wymiana bądź regeneracja.
Kolego najpierw zorientuj sie jaki masz silnik, piszesz cos o gażniku i membranie. Przychodzi mi na myśl B3 1.8 gaznik keihin. Zrób czyszczenie gażnika, a ta membrana to pompka przyśpieszacza, fakt jest tam membrana i takie dwie malutkie uszczeleczki które mogą przeciekać. Najpierw zajmij się benzynką, gazik poczeka.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Kolego , jeżeli koniecznie chcesz odpalać z gazu , to dorób sobie przycisk którym będziesz otwierał zawory gazowe na czas niezbędny do uzyskania wstępnej dawki gazu niezbędnej do odpaleni . To co dają fabryczne centralki jest niewystarczające . Wiem o czym piszę - odpalam swoją niunię z gazu przy -18*C bez większych problemów <ok> . Wymiękłem dopiero w zaszłym roku przy -26*C :evil:
Kolego marko masz w swojej B3 taki przycisk? Mógł byś pokazać gdzie go umieściłeś? Jak go podłączyłeś(domyślam się, że gdy włączysz zapłon to dopiero wtedy przełącznik po naciśnięciu zaczyna działać)?marko pisze:Kolego , jeżeli koniecznie chcesz odpalać z gazu , to dorób sobie przycisk którym będziesz otwierał zawory gazowe na czas niezbędny do uzyskania wstępnej dawki gazu niezbędnej do odpaleni . To co dają fabryczne centralki jest niewystarczające . Wiem o czym piszę - odpalam swoją niunię z gazu przy -18*C bez większych problemów <ok> . Wymiękłem dopiero w zaszłym roku przy -26*C :evil: