[B4 1.9 tdi-1Z] Filtr paliwa
[B4 1.9 tdi-1Z] Filtr paliwa
Witka mam pytanko, jako iż nie znam się na dieslach to poproszę o poradę/odpowiedź. Chciałem wymienić dziś filtr paliwa ale z mojego starego filtra wystaje kabel i idzie do wtyczki, w nowym tego nie było więc chciałem zamienić i przełożyć ze starego do nowego co się okazało nie pasuje, nie wiem czemu?! A i mam pytanie po co jest ten kabel i czy musi to być
- hudy
- Forum Audi 80
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Kontakt:
jest to czujnik który wskazuje ci że masz wodę w filtrze.wtedy odkręcasz lekko ten zaworek od dołu i zlewasz wodę.jak trzeba to zrobić to zapala się kontrolka świec.jeśli kupiłeś filtr do B4 to bardzo dziwne że nie pasuje.powinno bez problemu dać się wkręcić.jeśli się nie da a nie chcesz tego wpinać to zaślep to tą zaślepką która dostałeś razem z filtrem a ten kabelek gdzieś sobie schowaj by nie dyndał bez celu...prawda jest taka że nie jest ci to na nic potrzebne a zazwyczaj powoduje dużo kłopotów z zapowietrzaniem się układu.jeśli nie lejesz jakiegoś badziewnego paliwa no i jeśli wymieniasz filtr zgodnie z zaleceniami.u mnie jeszcze nigdy nie zapaliła się ta kontrolka z powodu wody w filtrze...