[B4 1.9 tdi-1Z] Filtr paliwa
[B4 1.9 tdi-1Z] Filtr paliwa
Witka mam pytanko, jako iż nie znam się na dieslach to poproszę o poradę/odpowiedź. Chciałem wymienić dziś filtr paliwa ale z mojego starego filtra wystaje kabel i idzie do wtyczki, w nowym tego nie było więc chciałem zamienić i przełożyć ze starego do nowego co się okazało nie pasuje, nie wiem czemu?! A i mam pytanie po co jest ten kabel i czy musi to być
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
jest to czujnik który wskazuje ci że masz wodę w filtrze.wtedy odkręcasz lekko ten zaworek od dołu i zlewasz wodę.jak trzeba to zrobić to zapala się kontrolka świec.jeśli kupiłeś filtr do B4 to bardzo dziwne że nie pasuje.powinno bez problemu dać się wkręcić.jeśli się nie da a nie chcesz tego wpinać to zaślep to tą zaślepką która dostałeś razem z filtrem a ten kabelek gdzieś sobie schowaj by nie dyndał bez celu...prawda jest taka że nie jest ci to na nic potrzebne a zazwyczaj powoduje dużo kłopotów z zapowietrzaniem się układu.jeśli nie lejesz jakiegoś badziewnego paliwa no i jeśli wymieniasz filtr zgodnie z zaleceniami.u mnie jeszcze nigdy nie zapaliła się ta kontrolka z powodu wody w filtrze...
Serdeczne dzięki panowie za pomoc, bo już chciałem w poniedziałek iść oddać filtr. Odkręciłem w starym filtrze tą nakrętkę z dołu i poleciała ropka, kontrolka od świec mi sienie zapala bo grzanie świec mam na przycisk <ok> , wkręcić się da więc pasuje tylko ,że nie mogłem se poradzić z tym korkiem na dole do zlewania wody ale skoro tak to zrobię tak jak na foto czyli bez czujnikahudy pisze:jest to czujnik który wskazuje ci że masz wodę w filtrze.wtedy odkręcasz lekko ten zaworek od dołu i zlewasz wodę.jak trzeba to zrobić to zapala się kontrolka świec.jeśli kupiłeś filtr do B4 to bardzo dziwne że nie pasuje.powinno bez problemu dać się wkręcić.jeśli się nie da a nie chcesz tego wpinać to zaślep to tą zaślepką która dostałeś razem z filtrem a ten kabelek gdzieś sobie schowaj by nie dyndał bez celu...prawda jest taka że nie jest ci to na nic potrzebne a zazwyczaj powoduje dużo kłopotów z zapowietrzaniem się układu.jeśli nie lejesz jakiegoś badziewnego paliwa no i jeśli wymieniasz filtr zgodnie z zaleceniami.u mnie jeszcze nigdy nie zapaliła się ta kontrolka z powodu wody w filtrze...
U mnie jest korek z kablami i czujnikiem a w nowym sam biały korek, filtr fiamm czy coś takiego, założę. nowy filtr bez czujnika i po sprawie. ps. wkręcając stary filtr urwał mi się ten kabel co jest od dołu filtra czyli po kłopocie :roll:UKI_XX pisze:a w nowym filtrze był plastikowy korek na spodzie :?: dziwne że czujnik nie pasuje.. a co za filtr kupiłeś :?:
masz dwie możliwości, czyli albo założyć czujnik na nowy filtr albo odłączyć go całkowicie i schować ten czujnik do szuflady w garażu <ok> tylko musisz zakręcić korek na spodzie filtra
pytam o prawdziwą temperaturę silnika bo jeszcze nie widziałem Audi, w którym wskaźnik na desce miałby skalę poniżej 50*C :mrgreen:skoti pisze:Hahahhahah nie działa wskaźnik to najlepsze jest, sprawdzę jeszcze stabilizator na desce jak to nie będzie to to nie wiem
interesuje mnie temperatura poniżej +5*C, miał taką silnik czy więcej :?: :?: jak na silniku będzie więcej jak +5*C to nawet tuzin czujników temperatury nie pomoże żeby świece zagrzały
przecież napisał, że po odpięciu wtyczki od czujnika świece grzały, więc przekaźnik jest ok <ok>gibaj pisze:a przekaźnik od świec?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Może kolega skoti, poprawił fabrykę Faktem jest że grzanie świec w TDI rzadko pada ,bo przez większą część roku nie pracuje i nie ma za wiele do roboty ,a jak już coś pada to zazwyczaj czujnik temperaturyUKI_XX pisze:ytam o prawdziwą temperaturę silnika bo jeszcze nie widziałem Audi, w którym wskaźnik na desce miałby skalę poniżej 50*C :mrgreen:
interesuje mnie temperatura poniżej +5*C, miał taką silnik czy więcej :?: :?: jak na silniku będzie więcej jak +5*C to nawet tuzin czujników temperatury nie pomoże żeby świece zagrzały
gibaj napisał/a:
a przekaźnik od świec?
przecież napisał, że po odpięciu wtyczki od czujnika świece grzały, więc przekaźnik jest ok