Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 tdi-1Z] Filtr paliwa

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B4 1.9 tdi-1Z] Filtr paliwa

Post autor: skoti » 11 gru 2010, 17:13

Witka mam pytanko, jako iż nie znam się na dieslach to poproszę o poradę/odpowiedź. Chciałem wymienić dziś filtr paliwa ale z mojego starego filtra wystaje kabel i idzie do wtyczki, w nowym tego nie było więc chciałem zamienić i przełożyć ze starego do nowego co się okazało nie pasuje, nie wiem czemu?! A i mam pytanie po co jest ten kabel i czy musi to być

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Kontakt:

Post autor: hudy » 11 gru 2010, 17:27

jest to czujnik który wskazuje ci że masz wodę w filtrze.wtedy odkręcasz lekko ten zaworek od dołu i zlewasz wodę.jak trzeba to zrobić to zapala się kontrolka świec.jeśli kupiłeś filtr do B4 to bardzo dziwne że nie pasuje.powinno bez problemu dać się wkręcić.jeśli się nie da a nie chcesz tego wpinać to zaślep to tą zaślepką która dostałeś razem z filtrem a ten kabelek gdzieś sobie schowaj by nie dyndał bez celu...prawda jest taka że nie jest ci to na nic potrzebne a zazwyczaj powoduje dużo kłopotów z zapowietrzaniem się układu.jeśli nie lejesz jakiegoś badziewnego paliwa no i jeśli wymieniasz filtr zgodnie z zaleceniami.u mnie jeszcze nigdy nie zapaliła się ta kontrolka z powodu wody w filtrze...

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: gibaj » 11 gru 2010, 17:38

wszystko w temacie <ok> tak jak napisał hudy może zły filtr kupiłeś?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: UKI_XX » 11 gru 2010, 17:50

a w nowym filtrze był plastikowy korek na spodzie :?: dziwne że czujnik nie pasuje.. a co za filtr kupiłeś :?: