[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mam to samo ze swoimi braćmi(i z Tatą też w sumie) :evil: . Zawsze burdel w garażu mimo nie wiem jak dokładnego posprzątania.Labiel pisze:Co posprzątam, poukładam klucze itp to starszy wpada do garażu i zostawia mi taki syf :mrgreen: Nie mam już na niego siły :evil: Wiadomo, jak co chwilę trzeba szukać jakiegoś klucza to robota nie idzie.FranoF1 pisze: Tylko mógłbyś posprzątać ten burdel
A fotostory bardzo ciekawe. Ile czasu zajęła Ci wymiana tulei?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Z przerwą na piwo czy bez? :mrgreen:A fotostory bardzo ciekawe. Ile czasu zajęła Ci wymiana tulei?
Generalnie dość szybko wszystko poszło bo nie było jakiś większych komplikacji. Robiąc na spokojnie zajęło mi to jakieś 4-5h wliczając przerwy na piwko i obiadek. Gdyby wziąć się tak na ostro bez szczypania to pewnie uwinąłbym się w jakieś 2 godziny.
Labiel, jakiś czas temu wymieniałem wahacze w A6 C5, mechanicy powiedzieli, że nie ma opcji żeby wymienić same wadliwe tuleje, a inni twierdzili, że trzeba najpierw wahacz odpowiednio podgrzać żeby usunąć starą i wbic nową. Po raz kolejny widać co niektórzy mechanicy wiedzą o naprawie aut :evil: Ładne fotostory z pracy przy autku. Gratki za włożoną pracę się należą :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No ba, bo po co ma się męczyć z wymianą tulei? Cały wahacz wymieni w pół godziny a skasuje tyle samo. <ok> Dlatego nie zamierzam odstawiać auta do żadnego mechanika. Moje B3 mechanika widziało tylko jak trzeba było ustawić zbieżność - tego sam nie byłem w stanie zrobić.tomekk666 pisze:jakiś czas temu wymieniałem wahacze w A6 C5, mechanicy powiedzieli, że nie ma opcji żeby wymienić same wadliwe tuleje, a inni twierdzili, że trzeba najpierw wahacz odpowiednio podgrzać żeby usunąć starą i wbic nową. Po raz kolejny widać co niektórzy mechanicy wiedzą o naprawie aut :evil:
Zgadzam się, że najlepiej samemu robić jak są możliwości, bo machery różni są. Ja mam na szczęście wujka mechanika i jak z czymś sobie z kolegą nie poradzimy (który też jest macherem) to wtedy się do niego uderza i wiem że Audi jest w dobrych rękachLabiel pisze:No ba, bo po co ma się męczyć z wymianą tulei? Cały wahacz wymieni w pół godziny a skasuje tyle samo. <ok> Dlatego nie zamierzam odstawiać auta do żadnego mechanika. Moje B3 mechanika widziało tylko jak trzeba było ustawić zbieżność - tego sam nie byłem w stanie zrobić.tomekk666 pisze:jakiś czas temu wymieniałem wahacze w A6 C5, mechanicy powiedzieli, że nie ma opcji żeby wymienić same wadliwe tuleje, a inni twierdzili, że trzeba najpierw wahacz odpowiednio podgrzać żeby usunąć starą i wbic nową. Po raz kolejny widać co niektórzy mechanicy wiedzą o naprawie aut :evil:
Przykład z mojego auta to próba zwalenia winy ogrzewania na pompę i rozrząd (sic!) :evil: a okazało się że to "tylko" nagrzewnica i jej klapa była winna <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zwykły sprej. No może nie taki zwykły bo kupiłem na Nomi troch lepsiejszy bo z tymi tanimi za 9zł jest problem - powierzchnia musi być idealnie odtłuszczona bo zaraz wyskakują oczka. Za tego dawałem coś w granicach 15zł, ale był super. Krył idealnie, nie było żadnych oczek, a powiem że kolektor nie był oczyszczony idealnie ze względu na jego porowatość. Przeleciałem go tylko szczotką drucianą, i rozpuszczalnikiem - nie było opcji aby był idealnie odtłuszczony a mimo to lakier pokrył go idealnie, bez żadnych oczek czy innych skaz. Balem na niego 2-3 warstwy. Do dzisiaj farba nigdzie się nie łuszczy, co jedynie wytarła mi się w jednym miejscu w którym przymocowany jest wąż od gazu - no ale to normalne.plastuch pisze:Labiel powiedz mi czy kolektor malowałeś zwykła farbą czy jakąś odporna na temperatóry?
Nie było konieczności stosowania żadnych farb na wysoką temp bo takowe tam nie występują. Wcześniej w A80 kopółkę zaworów miałem pomalowaną też zwykłem sprejem i było ok.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: