Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Modyfikacje - jaki silnik jakie nadwozie - kilka pytań

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Sobin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 28 lis 2010, 16:49

[All] Modyfikacje - jaki silnik jakie nadwozie - kilka pytań

Post autor: Sobin » 28 lis 2010, 17:05

Witam
mam kilka pytań do was które pojawiły się wraz z planowanym kupnem Audi :) Planuje kupić b4 coupe 2.8 quattro, i zrobić kilka modyfikacji tak aby było 300-350 km:)

1. Który silnik byście wybrali 2.2 20v turbo/2.3 20V i uturbić lub kompresor/ czy zwykłe 4.2 300km?
2. Czy wejdzie pod maskę 4.2l od audi a8?I czy ktoś już próbował to zrobić?
3. Buda wytrzyma tak dużą moc? planuje klatkę pociągnąć aż do silnika jak coś.
4. Skrzynia od 2.8 przypasuje czy nie bardzo? . Może jakaś polecicie najlepiej manual.
5. Albo może lepiej zapakować któryś silnik do innej budy? jak myślicie?
6. Co by taniej wyszło i czym bym dłużej pojeździł:)?

Pozdro.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:08 przez Sobin, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 28 lis 2010, 18:27

Najtaniej to 4.2 ABZ lub inny z A8. Masz prawie 300km seryjnie bez żadnego kombinowania. Skrzynia z 2.8 spasuje, jest problem ze sprzęgłem, bo większość jest automatów. Wejść do budy wejdzie, bo już są takie projekty na forum.

Awatar użytkownika
sokolnh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 15 lis 2010, 19:16
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sokolnh » 13 gru 2010, 00:35

4,2 git
tylko zacznij szukać koła zamachowego bo to już staje się deficytowy towar
docisk zostaje z V8, tarcza będzie od V6 bo średnica jest ta sama - 240 mm
klatka by się przydała, szczególnie zastrzały do kielichów
lepiej ładować do b2 :mrgreen:
lżejsze, bardziej niepozorne

2.2 T
kupisz tanio, ale remont trzeba zrobić, a to tak 6-7 tys zł
fajny silnik i dzwięk R5

2.3 20V uturbić
nie opłaca się

masz jeszcze 2.7 biT
silnik w zakupie najdroższy, ale i najświeższy
mega elastyczny i rozwojowy

ewentualnie Vr6 turbo :mrgreen:

szereg możliwości ale najważniejsza $$$

jak już będziesz uważał, że masz na tyle kasy to dobrze radzę, uzbieraj drugie tyle bo będzie Ci potrzebne :-P

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 13 gru 2010, 00:56

Jedyne sensowne rozwiazanie to b4 sedan lub avant (najlepiej wyważone nadwozie)
i 4.2 v8 ( najlepsze relacja cena / osiągi) cała reszta niestety jest droga 2.2 20vt problematyczne i drogie VR6 + turbo dość pionierskie i rownież drogie. 2.7 biT drogie i bardzoz problematyczne w serwisie jak w swapowaniu. Kup dobra bude z quattro wsadź 4.2 i bedziesz zadowolony. W polsce jest juz conajmniej 20 sztuk audi z takimi silnikami.

pozdro

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 13 gru 2010, 09:25

Jezeli B3/B4 to najtaniej/najmocniej/najmniej problematycznie/najfajniej w jezdzie wyjdzie sedan/avant z V8 pod maska <ok>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 13 gru 2010, 22:34

Jeśli poważny czlowiek zadaje powazne pytanie to nie wypada odpowiadac smiechem <ok>

Wsadz sobie ten silnik z linku

http://www.sportaudi.pl/forum/viewtopic ... e165588a0e

P.s czego byś nie ladowal i tak bedzie multum problemow, a jak sie juz bawic to na calego ^^ :D

powodzenia i pomysl o tym TFSI, jak ABZ to za malo :mrgreen:

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 01 sty 2011, 19:25

2.2 T nawet 10V dlubniete 220 koni zrobi, o 20V nie wspomne.

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl