Witam
mam kilka pytań do was które pojawiły się wraz z planowanym kupnem Audi Planuje kupić b4 coupe 2.8 quattro, i zrobić kilka modyfikacji tak aby było 300-350 km:)
1. Który silnik byście wybrali 2.2 20v turbo/2.3 20V i uturbić lub kompresor/ czy zwykłe 4.2 300km?
2. Czy wejdzie pod maskę 4.2l od audi a8?I czy ktoś już próbował to zrobić?
3. Buda wytrzyma tak dużą moc? planuje klatkę pociągnąć aż do silnika jak coś.
4. Skrzynia od 2.8 przypasuje czy nie bardzo? . Może jakaś polecicie najlepiej manual.
5. Albo może lepiej zapakować któryś silnik do innej budy? jak myślicie?
6. Co by taniej wyszło i czym bym dłużej pojeździł:)?
Pozdro.
[All] Modyfikacje - jaki silnik jakie nadwozie - kilka pytań
[All] Modyfikacje - jaki silnik jakie nadwozie - kilka pytań
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:08 przez Sobin, łącznie zmieniany 1 raz.
4,2 git
tylko zacznij szukać koła zamachowego bo to już staje się deficytowy towar
docisk zostaje z V8, tarcza będzie od V6 bo średnica jest ta sama - 240 mm
klatka by się przydała, szczególnie zastrzały do kielichów
lepiej ładować do b2 :mrgreen:
lżejsze, bardziej niepozorne
2.2 T
kupisz tanio, ale remont trzeba zrobić, a to tak 6-7 tys zł
fajny silnik i dzwięk R5
2.3 20V uturbić
nie opłaca się
masz jeszcze 2.7 biT
silnik w zakupie najdroższy, ale i najświeższy
mega elastyczny i rozwojowy
ewentualnie Vr6 turbo :mrgreen:
szereg możliwości ale najważniejsza $$$
jak już będziesz uważał, że masz na tyle kasy to dobrze radzę, uzbieraj drugie tyle bo będzie Ci potrzebne
tylko zacznij szukać koła zamachowego bo to już staje się deficytowy towar
docisk zostaje z V8, tarcza będzie od V6 bo średnica jest ta sama - 240 mm
klatka by się przydała, szczególnie zastrzały do kielichów
lepiej ładować do b2 :mrgreen:
lżejsze, bardziej niepozorne
2.2 T
kupisz tanio, ale remont trzeba zrobić, a to tak 6-7 tys zł
fajny silnik i dzwięk R5
2.3 20V uturbić
nie opłaca się
masz jeszcze 2.7 biT
silnik w zakupie najdroższy, ale i najświeższy
mega elastyczny i rozwojowy
ewentualnie Vr6 turbo :mrgreen:
szereg możliwości ale najważniejsza $$$
jak już będziesz uważał, że masz na tyle kasy to dobrze radzę, uzbieraj drugie tyle bo będzie Ci potrzebne
Jedyne sensowne rozwiazanie to b4 sedan lub avant (najlepiej wyważone nadwozie)
i 4.2 v8 ( najlepsze relacja cena / osiągi) cała reszta niestety jest droga 2.2 20vt problematyczne i drogie VR6 + turbo dość pionierskie i rownież drogie. 2.7 biT drogie i bardzoz problematyczne w serwisie jak w swapowaniu. Kup dobra bude z quattro wsadź 4.2 i bedziesz zadowolony. W polsce jest juz conajmniej 20 sztuk audi z takimi silnikami.
pozdro
i 4.2 v8 ( najlepsze relacja cena / osiągi) cała reszta niestety jest droga 2.2 20vt problematyczne i drogie VR6 + turbo dość pionierskie i rownież drogie. 2.7 biT drogie i bardzoz problematyczne w serwisie jak w swapowaniu. Kup dobra bude z quattro wsadź 4.2 i bedziesz zadowolony. W polsce jest juz conajmniej 20 sztuk audi z takimi silnikami.
pozdro
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Jeśli poważny czlowiek zadaje powazne pytanie to nie wypada odpowiadac smiechem <ok>
Wsadz sobie ten silnik z linku
http://www.sportaudi.pl/forum/viewtopic ... e165588a0e
P.s czego byś nie ladowal i tak bedzie multum problemow, a jak sie juz bawic to na calego ^^
powodzenia i pomysl o tym TFSI, jak ABZ to za malo :mrgreen:
Wsadz sobie ten silnik z linku
http://www.sportaudi.pl/forum/viewtopic ... e165588a0e
P.s czego byś nie ladowal i tak bedzie multum problemow, a jak sie juz bawic to na calego ^^
powodzenia i pomysl o tym TFSI, jak ABZ to za malo :mrgreen: