[80 B4 1.9tdi] SZALONY STOPIEŃ SPRĘŻANIA???
[80 B4 1.9tdi] SZALONY STOPIEŃ SPRĘŻANIA???
Witam wszystkich.
Dzisiaj zmierzyłem sobie ciśnienie sprężania w Audi.
SZOK
38Barów?
Czy to możliwe?
Wczęśniej mierzyłem merca 2.0d to pokazywał 24bary.
Czy wskaźnik nawalił?
Co mówicie?
[ Dodano: 2010-12-10, 20:55 ]
i jeszcze jedna ciekawostka do dzisiaj miałem spalone 3 świece żarowe a ta cholera zapalała przy minus -10c...raz za pierwszym raz za drugim razem....to chyba jaja jakieś.
Trochę po odpaleniu nim rzucało nierówno i dlatego postanowiłem skoczyć do kolegi na warsztat.
Czegoś tu nie rozumiem.
Takie rzeczy tylko w ERZE chyba.
Dzisiaj zmierzyłem sobie ciśnienie sprężania w Audi.
SZOK
38Barów?
Czy to możliwe?
Wczęśniej mierzyłem merca 2.0d to pokazywał 24bary.
Czy wskaźnik nawalił?
Co mówicie?
[ Dodano: 2010-12-10, 20:55 ]
i jeszcze jedna ciekawostka do dzisiaj miałem spalone 3 świece żarowe a ta cholera zapalała przy minus -10c...raz za pierwszym raz za drugim razem....to chyba jaja jakieś.
Trochę po odpaleniu nim rzucało nierówno i dlatego postanowiłem skoczyć do kolegi na warsztat.
Czegoś tu nie rozumiem.
Takie rzeczy tylko w ERZE chyba.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
Re: [80 B4 1.9tdi] SZALONY STOPIEŃ SPRĘŻANIA???
i jeszcze
[/quote]TDI odpali bez świec a TD już nie :mrgreen:jedna ciekawostka do dzisiaj miałem spalone 3 świece żarowe a ta cholera zapalała przy minus -10c...raz za pierwszym raz za drugim razem....to chyba jaja jakieś.
Trochę po odpaleniu nim rzucało nierówno i dlatego postanowiłem skoczyć do kolegi na warsztat.
Czegoś tu nie rozumiem.
Takie rzeczy tylko w ERZE chyba.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To masz wyższe niż w nówce z fabryki pewnie mierzyłeś na ciepłym silniku :mrgreen: mierzymy na zimnym silniku ,ale nie na namarzniętym tylko najlepiej przy ok.20-30 stopniachTommek261 pisze:Witam wszystkich.
Dzisiaj zmierzyłem sobie ciśnienie sprężania w Audi.
SZOK
38Barów?
Czy to możliwe?
a to jak gibaj, pisze normalneTommek261 pisze:i jeszcze jedna ciekawostka do dzisiaj miałem spalone 3 świece żarowe a ta cholera zapalała przy minus -10c...raz za pierwszym raz za drugim razem....to chyba jaja jakieś.
Zdrowy tdi odpali ze spalonymi wszystkimi i w mróz tyle że ciut dłużej trzeba pokręcić i koślawo chodzi przez chwilę po odpaleniu.Co niektórzy z nie wiedzy ,przeceniają przydatność świec żarowych przy odpalaniu w tdi ,szczególnie przy temp.powyżej zera ,gdzie w zasadzie nie grzeją wcale ...sory grzeją przez ułamek sekundy poniżej 5 stopni na plusiegibaj pisze:TDI odpali bez świec a TD już nie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na ciepłym mogło tyle być ,jak głowica była ciepła to tuleja ,tłoki i pierścienie były bardzo ciepłeTommek261 pisze:Tak mierzyłem na ciepłym ale nie gorącym taka miał temperature że głowice można było dotknąć ręką i ciepełko było odczuwalne.
To w sumie nie wiem jaka temperatura.
Chyba bede sie przychylał do tego że zegar walnięty.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
MUNIOR pisze:Na ciepłym mogło tyle być ,jak głowica była ciepła to tuleja ,tłoki i pierścienie były bardzo ciepłeTommek261 pisze:Tak mierzyłem na ciepłym ale nie gorącym taka miał temperature że głowice można było dotknąć ręką i ciepełko było odczuwalne.
To w sumie nie wiem jaka temperatura.
Chyba bede sie przychylał do tego że zegar walnięty.
Dodatkowo olej mógł dobrze uszczelniać między blokiem a pierścionkami.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na zimnym ,na zimnym ,ale nie namarzniętym ,silnik moze być "letni "ale nie gorący ,choć najlepiej mierzyć latem przy temp.otoczenia ok.20 stopni .Tommek261 pisze:To co panowie mówicie,,na zimnym mierzyć?czy jak bo już nie wiem.
ale przecież cały czas mowa o ciśnieniu sprężania ,nie wiem skąd kolega wytrzasnął stopień sprężania :shock: ,nikt tu o stopniu spręzania nawet nie wspomniałfredi99vv pisze:Nie widze w tym nic dziwnego.Pozatym stopień spreżania to delikatnie mówiac nie ciśnienie sprężania :idea:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków