Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0E LPG] blokowanie gazu, szalejące obroty...

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Sasiad89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:19

[80 B4 2.0E LPG] blokowanie gazu, szalejące obroty...

Post autor: Sasiad89 » 13 gru 2010, 10:47

Witam

na wstepnie zaznaczam ze jestem calkowitym laikiem w tej dziedzinie, jest to moj pierwszy post tutaj :) szukalem odpowiedzi na moj problem lecz go nie znalazlem i licze na wasza pomoc

a mianowicie

mam audi 80 B4 avant 2.0E + LPG moj problem polega na tym ze mam szalejace obroty czyli odpale samochod rano w mrozie i mam obroty chyba umiarkowane 1000obr poczekam minutke, dodam gazu i obroty juz nie spadaja z 1400obr...przelacze na gaz i obroty znowu sa ok... ale to nie koniec!

moje audi jest z komputerem pokladowym czyli chwilowe spalanie itp itd., jade sobie do dziewczyny 90km/h czyli ok 2000obr, nagle widze na komputerze ze mam spalanie 3l/100km czyli cos dziwnego...puszczam gaz i mam taka sytuacje ze nagle samochod przyspiesza jakbym mu cegłe na pedal gazu wrzucil! a ja noge mam obok!

wcisne sprzeglo to nagle mam obroty na 3000obr i powoli spadaja...

czasami jest tak ze stane na poboczu, silnik wyje bo ma 3tys obrotow, wlacze na benzyne i ma 1500obr i faluje jak glupi miedzy 1500-2000obr

Prosze o jakas pomoc bo strach jezdzic...szczegolnie w zime jak ja puszczam gaz a on nagle przyspiesza ile fabryka dala... :cry:

co zrobilem w tej sprawie: jak narazie badzo dokladnie wyczyscilem silniczek krokowy, znajomy podpowiedzial mi zeby wyczyscic przeplywomierz i przepustnice

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 gru 2010, 11:00

Po pierwsze napisz jaki masz silnik. Bo w profilu masz ABT a temacie piszesz o 2.0E a taki znaczek miały samochody z silnikami ABK 115KM.
Sasiad89 pisze:czasami jest tak ze stane na poboczu, silnik wyje bo ma 3tys obrotow, wlacze na benzyne i ma 1500obr i faluje jak glupi miedzy 1500-2000obr
To mi wygląda na uszkodzony silniczek krokowy jeśli masz ABK.
Jak szaleją obroty ściśnij przewód idący do krokowca. Na gazie masz wysokie obroty bo gaz jest cały czas podawany a na benzynie jak obroty wzrosną bez otwierania przepustnicy włącza się cut-off (odcięcie wtrysku przy hamowaniu silnikiem) i obroty spadają i tak w kółko.

Jeszcze sprawdź czy nie masz nieszczelności.

Sasiad89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:19

Post autor: Sasiad89 » 13 gru 2010, 11:05

mam 2.0E 115koni (konto dosc dawno zalozylem a mialem wtedy inne audi)


krokowca jak odlacze to samochod gasnie - takie sa objawy


niestety nie mam mozliwosci podlaczenie do kompa...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 gru 2010, 11:39

Sasiad89 pisze:krokowca jak odlacze to samochod gasnie - takie sa objawy
Tam był cały czas otwarty nic się nie zmieniało gdy wtyczka była podłączona albo odłączona.

Popraw oznaczenie silnika w profilu.

Sasiad89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:19

Post autor: Sasiad89 » 13 gru 2010, 12:32

bylem wlasnie u mechanika, chcialem podlaczyc audi pod kompa

powiedzial mi ze to nie ma sensu bo to stare auto i za duzo z kompa nie mozna wyczytac...

byl natomiast mocno przekonany ze to jest silniczek krokowy lub czujnik temperatury wody?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 gru 2010, 12:38

Sasiad89 pisze:powiedzial mi ze to nie ma sensu bo to stare auto i za duzo z kompa nie mozna wyczytac...
Bo większość mechaników umie co najwyżej zobaczyć i skasować błędy.

Można i dobrze by było sprawdzić jakie wartości przekazuje: przepływomierz, czujnik położenia przepustnicy oraz czujnik temperatury wody.

W download są tabele z poprawnymi wartościami dla ABK na obrotach biegu jałowego. Tylko

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl