[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Sens zakładania pompy z AFN ?
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Sens zakładania pompy z AFN ?
Witam. Mam pytanie bo nie wiem czy jest sens. Mianowicie warto zakłądać pompe z AFN do 1z ? w sumie obie to 10mm, ja sie dokłądniej na tym nie znam czy jeszcze sie jakoś różnia dlatego postanowiłem zapytac. Czy lepiej zamiast nieznanego pochodzenia z AFN zakładać to kompletnie zregenerowac z 1Z ? Co o tym sądzicie... bo jak gra nie warta świeczki, zero efektów pozytywnych to wolałbym na lato zregenerować dla pewności swoją niż zakładać z AFN. Obecnie latam na wtryskach z AFN ale nie ukrywam, że plan jest na jakies 0,210 lub 0,216 jak sie trafia
Pozdrawiam i będe wdzięczny za odpowiedz.
Pozdrawiam i będe wdzięczny za odpowiedz.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:09 przez icemerc, łącznie zmieniany 1 raz.
cześć,
kiedyś zrobiłem taki zabieg u siebie, bo myslałem że przez pompę mi szarpię silnikiem, jak jednak się potem okazało był to wtryskiwacz sterujący, a pompę zmieniłem niepotrzebnie, choć wymiana mnie nic nie kosztowała, bo 1z-ską sprzedałem za tyle samo, to ta zmiana też nic nie dała, oprócz tego że miałem świeższą pompę
Jeśli zmieniać to już na 11 mm, taką też miałem i tu jest już różnica
pozdro
kiedyś zrobiłem taki zabieg u siebie, bo myslałem że przez pompę mi szarpię silnikiem, jak jednak się potem okazało był to wtryskiwacz sterujący, a pompę zmieniłem niepotrzebnie, choć wymiana mnie nic nie kosztowała, bo 1z-ską sprzedałem za tyle samo, to ta zmiana też nic nie dała, oprócz tego że miałem świeższą pompę
Jeśli zmieniać to już na 11 mm, taką też miałem i tu jest już różnica
pozdro
icemerc pisze:hmmm i wszystko P&P pasuje? nic nie trzeba przerabiać?? Zaczyna mnie korcić...
z tego co ja się orientuje to pompa 11 niestety nie pasuje P&P mocowanie trzeba przerabiać, skoro pompa 11 to i większe turbo by się zdało no i jakiś konkretny IC a do tego nowa wiązka chyba że masz kompa 16 bitowego to wtedy mniej roboty jest gorzej jak masz 8 bitowy komp.
icemerc pisze:a po co wieksze turbo i konkretny icek? bez przesady.... auta z pompa 11 takich chyba rzeczy nie maja w duzym rozmiarze i smigaja... T15 w moim mniemaniu dobra suszarka wiec po co zminiac cos, co jest dobre? jedynie 0.216 by zagościły i korekta softu
jak pozostać przy seryjnym turbo i ic to nie widzę sensu zakładania pompy 11
jak piszesz założysz 216 i korekta softu to max wyciśniesz na ori sprzęcie 135 kucy, potem już większy ic i można celować w jakieś 140 wzwyż a wyżej to jesteś ograniczany przez turbo więc wszytsko zależy od tego w jaką moc celujesz