Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Sens zakładania pompy z AFN ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Sens zakładania pompy z AFN ?

Post autor: icemerc » 12 gru 2010, 15:35

Witam. Mam pytanie bo nie wiem czy jest sens. Mianowicie warto zakłądać pompe z AFN do 1z ? w sumie obie to 10mm, ja sie dokłądniej na tym nie znam czy jeszcze sie jakoś różnia dlatego postanowiłem zapytac. Czy lepiej zamiast nieznanego pochodzenia z AFN zakładać to kompletnie zregenerowac z 1Z ? Co o tym sądzicie... bo jak gra nie warta świeczki, zero efektów pozytywnych to wolałbym na lato zregenerować dla pewności swoją niż zakładać z AFN. Obecnie latam na wtryskach z AFN ale nie ukrywam, że plan jest na jakies 0,210 lub 0,216 jak sie trafia ;)

Pozdrawiam i będe wdzięczny za odpowiedz.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:09 przez icemerc, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 gru 2010, 18:48

Jak pompa i to soft by to zgrać.

Awatar użytkownika
sokolnh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 15 lis 2010, 19:16
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sokolnh » 13 gru 2010, 00:19

cześć,

kiedyś zrobiłem taki zabieg u siebie, bo myslałem że przez pompę mi szarpię silnikiem, jak jednak się potem okazało był to wtryskiwacz sterujący, a pompę zmieniłem niepotrzebnie, choć wymiana mnie nic nie kosztowała, bo 1z-ską sprzedałem za tyle samo, to ta zmiana też nic nie dała, oprócz tego że miałem świeższą pompę
Jeśli zmieniać to już na 11 mm, taką też miałem i tu jest już różnica :)

pozdro

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 14 gru 2010, 16:15

ale pompa 11mm to juz nie takie spalanie :) Podobno lubi wypić paliwa :D :mrgreen:

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 14 gru 2010, 16:56

icemerc pisze:ale pompa 11mm to juz nie takie spalanie :) Podobno lubi wypić paliwa :D :mrgreen:
nie mniej niż 10 amorze i mniej bo 10 ciągniesz po obrotach a 11 wykonuje to niżej , ale wszystko zależy od sandałów

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 15 gru 2010, 10:21

a gdzie dokłądnie, w jakim motorku wystepowały pompy 11 ?? A miałem już nie kombinować z mocą silnika :P:P:P

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 15 gru 2010, 16:25

w wielu np audi , fiat croma , ford transit , iveco , opel , rover , renault , kia , vw itd

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 15 gru 2010, 20:33

chodzi mi o oznaczenie silnika abym wiedział gdzie szukać ;)

Awatar użytkownika
sokolnh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 15 lis 2010, 19:16
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sokolnh » 16 gru 2010, 02:26

z Audi to A4 b5 AHH
i A3/Octavia ALH z automatem

Nr Bosch 038 130 107 J Nr VW 0 460 414 987

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 16 gru 2010, 13:44

hmmm i wszystko P&P pasuje? nic nie trzeba przerabiać?? Zaczyna mnie korcić...

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 16 gru 2010, 14:25

icemerc pisze:hmmm i wszystko P&P pasuje? nic nie trzeba przerabiać?? Zaczyna mnie korcić...

z tego co ja się orientuje to pompa 11 niestety nie pasuje P&P mocowanie trzeba przerabiać, skoro pompa 11 to i większe turbo by się zdało no i jakiś konkretny IC a do tego nowa wiązka :-P chyba że masz kompa 16 bitowego to wtedy mniej roboty jest gorzej jak masz 8 bitowy komp.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 17 gru 2010, 11:02

a po co wieksze turbo i konkretny icek? bez przesady.... auta z pompa 11 takich chyba rzeczy nie maja w duzym rozmiarze i smigaja... T15 w moim mniemaniu dobra suszarka wiec po co zminiac cos, co jest dobre? jedynie 0.216 by zagościły i korekta softu :)

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 17 gru 2010, 11:12

icemerc pisze:a po co wieksze turbo i konkretny icek? bez przesady.... auta z pompa 11 takich chyba rzeczy nie maja w duzym rozmiarze i smigaja... T15 w moim mniemaniu dobra suszarka wiec po co zminiac cos, co jest dobre? jedynie 0.216 by zagościły i korekta softu :)

jak pozostać przy seryjnym turbo i ic to nie widzę sensu zakładania pompy 11 :-P
jak piszesz założysz 216 i korekta softu to max wyciśniesz na ori sprzęcie 135 kucy, potem już większy ic i można celować w jakieś 140 wzwyż a wyżej to jesteś ograniczany przez turbo :-P więc wszytsko zależy od tego w jaką moc celujesz ;-)

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 17 gru 2010, 14:58

135 PS w zupełności wystarczy... a niutona 300 też...

Byku21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:20

Post autor: Byku21 » 17 gru 2010, 15:01

jakbyś kolego chciał iść wyżej to graty do przeróbki pomp na 11mm posiadam i to wtedy jest moc:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl