

\


Bo tak ma być i jest fabrycznie ,do kompa idzie z rury od ic ,więc zostaw go w spokoju .Ten koło aku to odprowadzenie oparów z aku a nie do kompa .A przyczyną niemocy najczęściej jest przepływomierz i nieszczelny dolot .Na początek to trzeba zmierzyć ciśnienie doładowania.A kompa masz pod nogami pasażera za schowkiem.Co do podłączenia to masz pełno schematów na forum ,w sumie to najważniejszy jest elektrozawór n75 sterujący upuszczaniem ciśnienia turbiny , czyli ten do którego idą kolorowe wężyki i tak :czerwony od dołu ,niebieski z boku ,czarny od góry i do filtra .Jak mamy podejrzenia że działa nie prawidłowo to robimy bajpas czyli odpinamy czerwony i podłączamy bezpośrednio do gruchy WG <ok>lukasz17 pisze:kupilem audi i odrazu mam problem bo mialo zaslepiony prezwod co idzie od kol ssacego to kompa

Ja też nie widzę u siebie ,co nie znaczy że nie idzielukasz17 pisze:nie zauwazylem zeby jakis wezyk szedl z jakiejs rury ic do kompa:
jedyna skuteczna metoda to podmianka ze sprawnego autalukasz17 pisze:a jak sprawdzic prezplywomierz??
nie zawsze słychać ,zmierz manometrem analogowym i będziesz miał pewnośćlukasz17 pisze:dolot raczej szczelny nie slychacv zadnego gwizdu.

Też ,ale mozna zwykłym manometremmonti pisze:A czy ciśnienie turbo jest prawidłowe to przypadkiem nie sprawdza sie przez vag-a
To sie zgadzamonti pisze:u mnie też było n75 padnięte ale te 2 kolorowe werzyki co idą sa teraz połączone i wtedy turbo pompuje 0,6 bara
No <bravo> prosta sprawa a nikt na to nie wpadł <haha> Oj chłopie podkręcić to sobie można w kk14 ,kk03 czy inne turbawki gdzie upuszczanie ciśnienia jest realizowane mechanicznie .W tdi mozesz sobie kręcić czym chcesz i nic nie podkręcisz,co najwyżej rozregulujesz kompletnie cięgło od WGmonti pisze: i trzeba podkręcić wtedy turbo i gitara

Ja doskonale wiem co pisze i to co napisałem potwierdzi ci kazdy kto się cokolwiek orientuje ,twój kolega równiez o ile go dobrze zrozumiałeś ,więc nie mam nad czym się zastanawiać.I napiszę ci jeszcze raz TURBINY W TDI NIE PODKRĘCISZ ŻADNYM CIĘGŁEM ,chyba że ktoś umie ''kręcić ''w sofcie w ECU :mrgreen: Spytaj kolegi ,jak pracował w serwisie ,nie moze zaprzeczyćmonti pisze:No wiesz Munior mi to robił chłopaczek co sporo lat pracował w serwisie Audi w lublinie i on b4 i desle ma w jednym paluszku ale na benzynie za to sie kompletnie nie zna, więc zastanów się co piszesz...