[B4 1.9 TDI 1Z] Wyciek paliwa od strony rozrządu
[B4 1.9 TDI 1Z] Wyciek paliwa od strony rozrządu
Witam. Mam problem, cieknie mi paliwo od strony rozrządu po dłuższej jeździe cały rozrząd jest mokry, ściągnąłem osłonę rozrządu oraz blachę do której mocuje się osłonę żeby był widać skąd to cieknie, na moje oko leci z pompy paliwa ale z ośki, czy miał ktoś może taki problem.
czegoś takiego nie spotkałem ale mam delikatny luz na tym trzpieniu który zaznaczyłeś
i mechanik mówił zeby go zlikwidować trzeba wymienić tuleki w pompie...
więc myślę ze u Ciebie to będzie podobna sprawa...
jesli dobrze pamietam to pompiarze liczą sobię ok 300 pln ta taką usługę
proponuję Ci szybko to zrobić, bo ropa na pasku rozrządu nie wróży nic dobrego
pozdrawiam
i mechanik mówił zeby go zlikwidować trzeba wymienić tuleki w pompie...
więc myślę ze u Ciebie to będzie podobna sprawa...
jesli dobrze pamietam to pompiarze liczą sobię ok 300 pln ta taką usługę
proponuję Ci szybko to zrobić, bo ropa na pasku rozrządu nie wróży nic dobrego
pozdrawiam
Przekopałem każde forum i nie znalazłem nigdzie takiego wycieku więc też byłem zdziwiony, dzwoniłem dzisiaj do pompiarza jeśli sam wyjmę pompę to zrobi mi to w jeden dzień ale muszę się z nim umówić tydzień wcześniej. Dowiedziałem się też że takie coś mogło się stać przez nadmiernie naciągnięty pasek rozrządu i za uszczelnienie całej pompy woła od 200zł jeśli będzie musiał wymienić też łożysko to w 300zł powinienem się zmieścić. tylko że muszę pompę zawieźć około 30 kilometrów. No ale jak za taką cenę to chyba warto bo gość jest podobno bardzo dobrym fachowcem.
[ Dodano: 2010-12-14, 22:58 ]
Kolego Vision widzę że masz w podpisie uszczelnianie pomp ile orientacyjnie wziąłbyś za taką naprawę.
[ Dodano: 2010-12-14, 22:58 ]
Kolego Vision widzę że masz w podpisie uszczelnianie pomp ile orientacyjnie wziąłbyś za taką naprawę.
Jednak nie dałem rady dzisiaj wyciągnąć pompy jutro dokończę, zapomniałem że pożyczyłem koledze ściągacz i nie miałem jak ściągnąć koła z pompy. sprawdzałem luz jeszcze raz i luzu nie ma góra dół, natomiast jest luz do środka i na zewnątrz kwestia 5mm czy taki luz jest normalny? według mnie ośka nie powinna tak chodzić. A co to tego filmiku to chyba ekstremalny przypadek.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 62
- Rejestracja: 30 wrz 2010, 07:28
- Lokalizacja: SRC
dzisiaj rano zawiozłem pompę i jakąś godzinę temu zadzwonili że pompa jest gotowa. Koszt naprawy całe 60zł jestem bardzo mile zaskoczony, tak jak sugerował kolega Vision wymienili mi tylko uszczelniacz. Dziękuję za pomoc teraz tylko poskładać do kupy
[ Dodano: 2010-12-18, 12:38 ]
Witam koledzy jeszcze was trochę pomęcze, wczoraj złożyłem wszystko do kupy i ku mojemu zdziwieniu odpalił bez problemu więc wziąłem się za ustawienie kąta wtrysku po rozgrzaniu było około 40 więc przestawiłem na 50-51, z ciekawości poszedłem dzisiaj rano odpalić klekota i odpalił ale nie tak jak bym chciał: chwile nierówno chodził ale dosłownie 3 sekundy, dodam że przed zdjęciem pompy odpalał normalnie. Przed naprawą sprawdziłem kąt wtrysku i było 60 czy ta różnica 10 jednostek miałby takie duże znaczenie?
[ Dodano: 2010-12-18, 12:38 ]
Witam koledzy jeszcze was trochę pomęcze, wczoraj złożyłem wszystko do kupy i ku mojemu zdziwieniu odpalił bez problemu więc wziąłem się za ustawienie kąta wtrysku po rozgrzaniu było około 40 więc przestawiłem na 50-51, z ciekawości poszedłem dzisiaj rano odpalić klekota i odpalił ale nie tak jak bym chciał: chwile nierówno chodził ale dosłownie 3 sekundy, dodam że przed zdjęciem pompy odpalał normalnie. Przed naprawą sprawdziłem kąt wtrysku i było 60 czy ta różnica 10 jednostek miałby takie duże znaczenie?