[3A] Sprawny rozdzielacz...?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Teraz się przyjrzałem zdjęciu i u ciebie nie ma śrubki przy tej blaszce podpierającej to ramię ja w NG.Lucki007 pisze:A jak ja podnieść :?:Można ją podnieść bo jak jest tak nisko może być problem z odpalaniem, tylko za wysoko jej nie daj żeby nie zalewało przy odpalaniu.
Pewnie musiałbyś regulować tą drucianą spinką, może 3A powinna być taka szczelina... Wiem że w NG jak tarcza jest właściwie ustawiona to nie ma takiej szczeliny.
Na naklejce na górze masz napisane jak powinna być to wyregulowane.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Jak założysz i pojedziesz to dopiero powiedz jazda. Ja nic nie chce krakać ale na dobry przepływomierz trzeba trafić. Kupić od wiarygodnej osoby z samochodu który jeździł. Niech Ci chodzi jak najdłużej ale poczytaj sobie trochę o K-Je i tych innych mechanicznych rzeczach. Poczytaj o rozgraniczaniu paliwa o jeździe dłuższej na gazie, późniejszych problemach z jazda na Pb. Powiem tak miałem tajki silnik na benzynie chodził wspaniale po prostu tylko naciskać gaz ale na propan-butanie to były istne cyrki. A i pomyśl jak wstawić blosa żeby układ był szczelny bo bez tego to nie pojedziesz.Lucki007 pisze:wkładam bo za dobre pieniądze go dostałem, do tego blos i jazzzzda będzie na lpgboze tylko nie k-jet kazdy chce sie pozbyc tego wtrysku a ty go zakładasz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zwykły mikser ma tylko tą zaletę że łatwiej go założyć a jego najpoważniejszą wadą jest to że to niezły dławik silnika.
KE-Stop ponoć nie do końca się sprawdza bo wraz paliwo się przesącza.
Tutaj temat o sposobach zatrzymania wtrysku przy pracy na gazie: https://audi80.pl/ke-jetronic-ke-mot ... t24388.htm
KE-Stop ponoć nie do końca się sprawdza bo wraz paliwo się przesącza.
Tutaj temat o sposobach zatrzymania wtrysku przy pracy na gazie: https://audi80.pl/ke-jetronic-ke-mot ... t24388.htm
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Jak masz katować ten silnik na mikserze i klnąc podczas regulacji wolne/wysokie to montuj blosa. Moje obawy dotyczą pracy całego układu. Mechaniczne wtryski trudno się reguluje na gazie.Lucki007 pisze:a jak by mikser dać tokarzowi zeby roztoczył tak ze 3 mm ?
[ Dodano: 2010-12-16, 18:24 ]
A i jeszcze jedna kwestia w golfie wydech jest z tyłu kolektor dolotowy nad wylotowym (chyba ze golf był 1.3 wtedy wydech masz od przodu). Kolektor w ułożony jest tak że przepustnica będzie skierowana na podszybie. Musisz załatwić kolektor od Passata B3 16V i komplet gum dolotu aż do rozdzielacza. Bo w audi silnik ułożony jest wzdłużnie a nie poprzecznie.
Nie wiem jakie graty masz ale jeśli jednostka pochodzi z audi to musisz Jeszce trochę elementów dokupić.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 280
- Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
- Lokalizacja: EP
wszystko zależy od gaziarza. jeśli nie wie z czym ma do czynienia i myśli tylko o kasie to tak się dzieje. w mojej OOOO gaz już siedzi prawie 10 lat i nie mam problemów z autem. jedyne co robiłem to wymiana membran i filterkaLukaszbroz pisze: miałem tajki silnik na benzynie chodził wspaniale po prostu tylko naciskać gaz ale na propan-butanie to były istne cyrki.