Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[3A] Sprawny rozdzielacz...?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Lucki007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 gru 2010, 17:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

[3A] Sprawny rozdzielacz...?

Post autor: Lucki007 » 15 gru 2010, 18:04

Witam, mam zamiar wsadzić do siebie do Golfa II silniczek 3A. Zebrałem już wszystkie potrzebne graty. Niepokoi mnie zachowanie rozdzielacza. Bardzo luźno bez oporów się porusza :( no i ma szczelinę. Normalne to jest ? Jak zdiagnozować czy nie jest uszkodzony ?




Obrazek Obrazek

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 gru 2010, 18:55

Bez paliwa właśnie luźno lata. A ta szczelina to może być wina pogiętej tarczy albo wystukanego odbojnika dole. Można ją podnieść bo jak jest tak nisko może być problem z odpalaniem, tylko za wysoko jej nie daj żeby nie zalewało przy odpalaniu.

Awatar użytkownika
Lucki007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 gru 2010, 17:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: Lucki007 » 15 gru 2010, 19:06

Można ją podnieść bo jak jest tak nisko może być problem z odpalaniem, tylko za wysoko jej nie daj żeby nie zalewało przy odpalaniu.
A jak ja podnieść :?:

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 15 gru 2010, 19:11

boze tylko nie k-jet kazdy chce sie pozbyc tego wtrysku a ty go zakładasz

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 gru 2010, 20:22

Lucki007 pisze:
Można ją podnieść bo jak jest tak nisko może być problem z odpalaniem, tylko za wysoko jej nie daj żeby nie zalewało przy odpalaniu.
A jak ja podnieść :?:
Teraz się przyjrzałem zdjęciu i u ciebie nie ma śrubki przy tej blaszce podpierającej to ramię ja w NG.
Pewnie musiałbyś regulować tą drucianą spinką, może 3A powinna być taka szczelina... Wiem że w NG jak tarcza jest właściwie ustawiona to nie ma takiej szczeliny.

Na naklejce na górze masz napisane jak powinna być to wyregulowane.

Awatar użytkownika
Lucki007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 gru 2010, 17:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: Lucki007 » 15 gru 2010, 23:02

boze tylko nie k-jet kazdy chce sie pozbyc tego wtrysku a ty go zakładasz
wkładam bo za dobre pieniądze go dostałem, do tego blos i jazzzzda będzie na lpg

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 16 gru 2010, 06:36

Lucki007 pisze:
boze tylko nie k-jet kazdy chce sie pozbyc tego wtrysku a ty go zakładasz
wkładam bo za dobre pieniądze go dostałem, do tego blos i jazzzzda będzie na lpg
Jak założysz i pojedziesz to dopiero powiedz jazda. Ja nic nie chce krakać ale na dobry przepływomierz trzeba trafić. Kupić od wiarygodnej osoby z samochodu który jeździł. Niech Ci chodzi jak najdłużej ale poczytaj sobie trochę o K-Je i tych innych mechanicznych rzeczach. Poczytaj o rozgraniczaniu paliwa o jeździe dłuższej na gazie, późniejszych problemach z jazda na Pb. Powiem tak miałem tajki silnik na benzynie chodził wspaniale po prostu tylko naciskać gaz ale na propan-butanie to były istne cyrki. A i pomyśl jak wstawić blosa żeby układ był szczelny bo bez tego to nie pojedziesz.

Awatar użytkownika
Lucki007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 gru 2010, 17:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: Lucki007 » 16 gru 2010, 09:45

Poczytaj o rozgraniczaniu paliwa o jeździe dłuższej na gazie, późniejszych problemach z jazda na Pb.
Do tego jest chyba "stop KE". A co jak zamiast blosa wsadzę zwykły mikser dedykowany do tego silnika ?

Obrazek

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 gru 2010, 11:26

Zwykły mikser ma tylko tą zaletę że łatwiej go założyć a jego najpoważniejszą wadą jest to że to niezły dławik silnika.

KE-Stop ponoć nie do końca się sprawdza bo wraz paliwo się przesącza.

Tutaj temat o sposobach zatrzymania wtrysku przy pracy na gazie: https://audi80.pl/ke-jetronic-ke-mot ... t24388.htm

Awatar użytkownika
Lucki007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 gru 2010, 17:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: Lucki007 » 16 gru 2010, 16:40

a jak by mikser dać tokarzowi zeby roztoczył tak ze 3 mm ?



za link dziękuje biorę się za lekturę :)

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 16 gru 2010, 18:15

Lucki007 pisze:a jak by mikser dać tokarzowi zeby roztoczył tak ze 3 mm ?
Jak masz katować ten silnik na mikserze i klnąc podczas regulacji wolne/wysokie to montuj blosa. Moje obawy dotyczą pracy całego układu. Mechaniczne wtryski trudno się reguluje na gazie.

[ Dodano: 2010-12-16, 18:24 ]
A i jeszcze jedna kwestia w golfie wydech jest z tyłu kolektor dolotowy nad wylotowym (chyba ze golf był 1.3 wtedy wydech masz od przodu). Kolektor w ułożony jest tak że przepustnica będzie skierowana na podszybie. Musisz załatwić kolektor od Passata B3 16V i komplet gum dolotu aż do rozdzielacza. Bo w audi silnik ułożony jest wzdłużnie a nie poprzecznie.

Nie wiem jakie graty masz ale jeśli jednostka pochodzi z audi to musisz Jeszce trochę elementów dokupić.

Awatar użytkownika
Lucki007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 gru 2010, 17:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: Lucki007 » 17 gru 2010, 09:22

Kolego mam cały 9A na części ( B3 2.0 16V) i tam jest kolektor. A golfie mam RP 1,8.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 18 gru 2010, 18:36

Lucki007 pisze:Kolego mam cały 9A na części ( B3 2.0 16V) i tam jest kolektor. A golfie mam RP 1,8.
B3 Paasat czy B3 80 bo to jest znaczna różnica w osprzęcie.?

Awatar użytkownika
Lucki007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 gru 2010, 17:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: Lucki007 » 19 gru 2010, 00:21

Passat kolego

grzesiek79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 280
Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
Lokalizacja: EP

Post autor: grzesiek79 » 19 gru 2010, 08:41

Lukaszbroz pisze: miałem tajki silnik na benzynie chodził wspaniale po prostu tylko naciskać gaz ale na propan-butanie to były istne cyrki.
wszystko zależy od gaziarza. jeśli nie wie z czym ma do czynienia i myśli tylko o kasie to tak się dzieje. w mojej OOOO gaz już siedzi prawie 10 lat i nie mam problemów z autem. jedyne co robiłem to wymiana membran i filterka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl