Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1z 1993]nastawnik mes

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 15 gru 2010, 09:52

Nie chciał nic więcej poowiedzieć
ciekawe dlaczego? :evil: żebyś za dużo nie wiedział :evil: ale kasy to pewnie zdarł co?

IRcioo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 gru 2010, 20:19
Lokalizacja: Legnica/Dolnyśląsk

Post autor: IRcioo » 17 gru 2010, 18:14

MUNIOR pisze:
IRcioo pisze:Wczoraj odebrałem auto i pomiarz powiedział że trzeba było wyregulować i ustawić i żebym pojeździł na próbę. Nie chciał nic więcej poowiedzieć. Auto sprawdzałem, zrobiłam parę kilometrów po mieście i poza i jest dobrze. Może to nie był nastawnik, chociaż byłem u trzech pompiarzy i wszycy wskazywali na nastawnik, objawy opisywane na forach pasowały idealnie. Narazie ciesze się że jest dobrze. Mam nadzieje że już na stałę.
Może zrobił mały trik ;-) i ciachnął niebiesko biały kabelek przy wtyczce w liczniku ,którym idzie sygnał prędkości do ECU .Efekt prawie ten sam jak po czyszczeniu nastawnika ,tyle że nastawnik dalej jest coraz bardziej brudny a po jakimś czasie i tak objawy wracają .A ile cię skasował :?: jesli można wiedzieć
Na razie nic mnie nie skasował. Mówi żebym pojeździł na próbę. Jeżdżę już tydzień i jest OK :-D. Na początku roku wymieniał mi końcówki wtrysków i dałem mu pożądny gadżet za to, który był więcej wart niżta wymina. Więc to jeszcze było liczone w ramach tamtej usługi.

Pozdrawiam FORUM.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 gru 2010, 21:38

IRcioo pisze:Na razie nic mnie nie skasował. Mówi żebym pojeździł na próbę. Jeżdżę już tydzień i jest OK :-D . Na początku roku wymieniał mi końcówki wtrysków i dałem mu pożądny gadżet za to, który był więcej wart niżta wymina. Więc to jeszcze było liczone w ramach tamtej usługi.
No to uczciwy gość ,choć to raczej wyjątek niż reguła

fejsik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 21 mar 2011, 23:48
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: fejsik » 22 mar 2011, 00:33

Witam
Chciałem sie podzielić swoją przygodą odnośnie problemu z nastawnikiem potencjometrycznym. Tak jak na forach jest opisane objawy miałem wskazujące na uszkodzenie ścieżek w nastawniku: powyżej ok 3500obr/min. brak reakcji na pedał gazu dopóki obroty nie spadną do wolnych (ok 900). Jeszcze takie falowanie było na wolnych obrotach. Od pompiarza do pomiarza - co jeden to lepszy. A to pompa do roboty za ok 800zł, nowy nastawnik za 1500, pedał gazu, nawet 1 skrzynie chciał wyjmować. Dotego każdy mówił, że potencjometrycznego się nie naprawia! Jednym słowem, tylko byle kase zedrzeć a wydałem 300 za nic! Czytając na forach o tych wszystkich naciągaczach w końcu zaryzykowałem i pojechałem osobiście 150km do Pana, którego ogłoszenie jest podane w poscie 2 tego wątku: http://www.emoto.com.pl/nastawnik_bosch ... 91121.html Zadzwoniłem i umówiełem się za 2 dni. Był to miły młody Pan, który może nie ma warsztatu z prawdziwego zdarzenia, ale wiedze i sprzęt do naprawy a nie młotek i przecinak, który metodą prób i błędów wymieniłby pół silnika. Na początku pod nastawnik podłączył urządzenie-tester i nim dodawał gazu (tym wyeliminował elektrykę i komputer w samochodzie) :) fajna sprawa, a potem to coś zrobiło test nastawnika. Na wyświetlaczu pokazało, że nastawnik uszkodzony. Na naprawę czekałem ok. 2,5 godziny. Uszkodzona była porównawcza ścieżka oporowa czy jakos tak dająca sygnał zwrotny do komputera. Po naprawie podłączył tester i pokazało, że nastawnik dobry. Po założeniu go na pompe komputerem ustawił dawkę paliwa, posprawdzał reszte parametrów. Od razu po naprawie jak ręką odjął, aż miło :) Cała impreza mnie kosztowała 250zł i do tego gwarancjia. Jeżdzę już 2 miesiące i nic się nie dzieje :) Jak coś to mogę z czystym sumieniem polecić.

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 24 mar 2011, 07:50

wiesz na czym polegała ta naprawa ,mam podobny sprzęt może się przydać kiedyś...:)

fejsik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 21 mar 2011, 23:48
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: fejsik » 29 mar 2011, 22:10

Pytasz, czy chcesz mnie jakoś uświadomić, bo nie rozumiem do końca czy chodzi Ci o tester czy o sprzęt którym to naprawił. Jeśli pytasz o sprzęt, to nie chciał człowiek zdradzić tajemnicy, jak to zrobił i jakim sprzętem! Pokazywał tylko przed założeniem i ścieżki były jak nowe - nie wytarte.

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 01 kwie 2011, 12:50

dokładnie o to mi chodziło....myślałem że widziałeś co z tym robił,jak ścieżki były nie wytarte to pewnie je wymienił,pytanie tylko skąd je wziął ?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 15 gru 2011, 18:05

audi polska pisze:panowie podstawową przyczyną padnięcia nastawnika MES jest złej jakości paliwo jeśli ktoś kupuje z budowy to niech się liczy że długo mu nie pochodzi auto
Hahhaha paliwo z budowy to takie same paliwo jak na stacjach paliw wiem bo jeżdżę na sprzęcie budowlanym i ,,mam takie/podobne'' paliwo w sowim aucie

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 21 gru 2011, 16:25

Audi 80 nie ma pompo wtrysków ,żeby było aż tak czułe na jakość paliwa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl