Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT+LPG]Silnik po odpaleniu zaraz gaśnie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
zubik22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 31 sie 2008, 09:01
Lokalizacja: Studzian\Przeworsk

[80 B4 2.0 ABT+LPG]Silnik po odpaleniu zaraz gaśnie

Post autor: zubik22 » 17 gru 2010, 17:13

Jak w temacie od kilku dni mam problem samochód nie trzyma obrotów na benzynie a po przełączeniu na gaz obroty utrzymują się na poziomie 400, 500. Taka sytuacja jest na zimnym jak i na ciepłym silniku. Byłem u mechanika powiedział że może to być wina silniczka krokowego i musi go sprawdzić . Proszę i sugestie

Awatar użytkownika
czorny125p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 21 paź 2009, 14:49
Lokalizacja: Radom/Iłża

Post autor: czorny125p » 17 gru 2010, 18:52

kolego miałem to samo spróbuj odpiąć akumulator na 5-10 minut i możliwe że ustanie bo czasem se nałapie instalacja lpg błędów i wszystko sie pierdoli bennzyna tez a jak sie komputer od gazu zresetuje to może sie wszystko naprawić

Awatar użytkownika
piter10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 24 paź 2010, 13:10
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: piter10 » 17 gru 2010, 19:43

Możliwe że to może być nastawnik przepustnicy on odpowiada za wolne obroty na biegu jałowym a jak z dynamiką silnika nie ma nic zastrzeżeń :?:

Awatar użytkownika
zubik22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 31 sie 2008, 09:01
Lokalizacja: Studzian\Przeworsk

Post autor: zubik22 » 18 gru 2010, 13:50

jezeli chodzi o dynamikę to nie przyspiesz jak wcześniej gorzej wchodzi na obroty

patryk_85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 12 kwie 2007, 18:31
Lokalizacja: Otwock

Post autor: patryk_85 » 18 gru 2010, 13:51

Jeżeli poza tym silnik dobrze chodzi, jeździ się ok to na 99% padł nastawnik przepustnicy (przez niektórych zwany błędnie silniczkiem krokowym). Prawdopodobnie zatarła się zębatka lub padł silniczek w nim. No ewentualnie mogło paść okablowanie nastawnika, ale w pierwszej kolejności do sprawdzenia (najlepiej podmiany) cały nastawnik przepustnicy.

edit:
jezeli chodzi o dynamikę to nie przyspiesz jak wcześniej gorzej wchodzi na obroty
Do sprawdzenia czujnik temperatury silnika (niebieski) oraz sonda lambda

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl