Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[80 B4 2.0 ABT+LPG]Silnik po odpaleniu zaraz gaśnie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
zubik22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 31 sie 2008, 09:01
Lokalizacja: Studzian\Przeworsk

[80 B4 2.0 ABT+LPG]Silnik po odpaleniu zaraz gaśnie

Post autor: zubik22 » 17 gru 2010, 17:13

Jak w temacie od kilku dni mam problem samochód nie trzyma obrotów na benzynie a po przełączeniu na gaz obroty utrzymują się na poziomie 400, 500. Taka sytuacja jest na zimnym jak i na ciepłym silniku. Byłem u mechanika powiedział że może to być wina silniczka krokowego i musi go sprawdzić . Proszę i sugestie

Awatar użytkownika
czorny125p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 21 paź 2009, 14:49
Lokalizacja: Radom/Iłża

Post autor: czorny125p » 17 gru 2010, 18:52

kolego miałem to samo spróbuj odpiąć akumulator na 5-10 minut i możliwe że ustanie bo czasem se nałapie instalacja lpg błędów i wszystko sie pierdoli bennzyna tez a jak sie komputer od gazu zresetuje to może sie wszystko naprawić

Awatar użytkownika
piter10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 24 paź 2010, 13:10
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: piter10 » 17 gru 2010, 19:43

Możliwe że to może być nastawnik przepustnicy on odpowiada za wolne obroty na biegu jałowym a jak z dynamiką silnika nie ma nic zastrzeżeń :?:

Awatar użytkownika
zubik22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 31 sie 2008, 09:01
Lokalizacja: Studzian\Przeworsk

Post autor: zubik22 » 18 gru 2010, 13:50

jezeli chodzi o dynamikę to nie przyspiesz jak wcześniej gorzej wchodzi na obroty

patryk_85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 12 kwie 2007, 18:31
Lokalizacja: Otwock

Post autor: patryk_85 » 18 gru 2010, 13:51

Jeżeli poza tym silnik dobrze chodzi, jeździ się ok to na 99% padł nastawnik przepustnicy (przez niektórych zwany błędnie silniczkiem krokowym). Prawdopodobnie zatarła się zębatka lub padł silniczek w nim. No ewentualnie mogło paść okablowanie nastawnika, ale w pierwszej kolejności do sprawdzenia (najlepiej podmiany) cały nastawnik przepustnicy.

edit:
jezeli chodzi o dynamikę to nie przyspiesz jak wcześniej gorzej wchodzi na obroty
Do sprawdzenia czujnik temperatury silnika (niebieski) oraz sonda lambda

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl