No tak, tylko, że autem jeździłem w normalną pogodę jak było ciepło(fakt, termostat miałem padnięty ale po wymianie nic się nie poprawiło) i też tyle paliło.Przemo80b3 pisze:Paweł, to rób regenerację, to nie jest trudne. Obudowę parownika umyjesz w rozpuszczalniku i złożysz wszystko do kupy to udaj się do gazownika na regulację i będzie ok. Spalanie powinno się zmniejszyć bo 15l LPG na 1.8 to dużo za dużo, no teraz-zimą trochę więcej spali ale nie aż tyle.
[ALL] Zmiana reduktora czy jego regeneracja?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Wczoraj listonosz przyniósł mi zestaw naprawczy do reduktora(http://allegro.pl/oryginal-tomasetto-at ... 96300.html) . Wczoraj też rozebrałem reduktor, dokładnie wyczyściłem i wszystko ponownie złożyłem na nowych membranach i o-ringach. Jutro zapewne pojadę na regulację gazu . Zobaczymy jak teraz będzie. Miałem zrobić fotostory, ale zrobiłem 3 fotki, które były na dodatek nie wyraźne, więc zrezygnowałem... Z reduktorem bawiłem się dobre 2,5 h.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Reduktor co prawda wyczyściłem i membrany zmieniłem ale nurtuje mnie jeden problem, który był wcześniej. Mianowicie- jadę na benzynie i chcąc przełączyć na gaz muszę auto "wkręcić" na ok 2000-3000 obr/min, przełączyć przełącznikiem, po przełączeniu auto nagle traci moc (wiem, że odcinane jest paliwo) i muszę tak jechać kilka/kilkanaście metrów bez żadnego zasilnia(Pb/LPG) i dopiero po chwili dochodzi gaz i auto odzyskuje moc. Troszkę to denerwujące jest, gdyż w innych samochodach z LPG, którymi jeździłem przełączenie na LPG nie było odczuwalne tak jak w mojej niuni . Czy przyczyna mogą być elektrozawory, czy może przełącznik?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
[B4 ABT] Regeneracja parownika czy wymiana na nowy???
Tak jak w temacie- regenerować czy wymienić na nowy? Na gazie auto ma przejechane 60 tys. kilometrów i teraz trochę za dużo pali 14,5 do 15 litrów gazu na 100 km w cyklu mieszanym a w korkach prawie wogóle nie stoję i nie mam ciężkiej nogi- pyrkam sobie powoli. Ustawiałem gaz, ale nie wiele to pomogło a jeszcze od niedawna zaczął z parownika ciec (sączy się) płyn chłodniczy. Parownik jest firmy zavoli. Regenerować czy kupić nowy a jak nowy to jakiej firmy polecacie. Nie ma być tani tylko dobry. Z góry dzięki za odpowiedzi.
[ Komentarz dodany przez: aldi: 2011-01-03, 23:26 ]
Scaliłem twój temat z już istniejącym dotyczącym tego samego
[ Komentarz dodany przez: aldi: 2011-01-03, 23:26 ]
Scaliłem twój temat z już istniejącym dotyczącym tego samego
Siema
ja też mam firmy zavoli ponad 5 lat te reduktory są średniej jakości ja też myślę już o wymianie ale ja kupie nowy to lovato bo do regeneracji nie jestem przekonany chociaż dużo osób jest za regeneracją bo jest o wiele tańsza i można zrobić samemu ale na nowy reduktor mam gwarancję i to czy kupisz nowy zależy od twojego budżetu
ja też mam firmy zavoli ponad 5 lat te reduktory są średniej jakości ja też myślę już o wymianie ale ja kupie nowy to lovato bo do regeneracji nie jestem przekonany chociaż dużo osób jest za regeneracją bo jest o wiele tańsza i można zrobić samemu ale na nowy reduktor mam gwarancję i to czy kupisz nowy zależy od twojego budżetu