Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Zmiana reduktora czy jego regeneracja?

Wszystko co związane z LPG
pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 04 gru 2010, 19:02

Przemo80b3 pisze:Paweł, to rób regenerację, to nie jest trudne. Obudowę parownika umyjesz w rozpuszczalniku i złożysz wszystko do kupy to udaj się do gazownika na regulację i będzie ok. Spalanie powinno się zmniejszyć bo 15l LPG na 1.8 to dużo za dużo, no teraz-zimą trochę więcej spali ale nie aż tyle.
No tak, tylko, że autem jeździłem w normalną pogodę jak było ciepło(fakt, termostat miałem padnięty ale po wymianie nic się nie poprawiło) i też tyle paliło.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 04 gru 2010, 21:34

To czyli jeśli dobrze rozumiem, to spalanie 15L LPG miałeś w cieplejsze dni ? Czy teraz masz takie spalanie ?

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 05 gru 2010, 12:25

Spalanie takie miałem w cieplejsze dni(bez mrozów itd). W zimę nie jeździłem autem- nie zmieniłem opon narazie nawet :-P .

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 05 gru 2010, 13:55

A no to masz za duuże spalanie. A jak wspomniałeś, że reduktor ma już 5lat, to rób regenerację i wtedy jedź do gazownika na ustawienie :mrgreen:

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 17 gru 2010, 16:39

Wczoraj listonosz przyniósł mi zestaw naprawczy do reduktora(http://allegro.pl/oryginal-tomasetto-at ... 96300.html) :-). Wczoraj też rozebrałem reduktor, dokładnie wyczyściłem i wszystko ponownie złożyłem na nowych membranach i o-ringach. Jutro zapewne pojadę na regulację gazu :-). Zobaczymy jak teraz będzie. Miałem zrobić fotostory, ale zrobiłem 3 fotki, które były na dodatek nie wyraźne, więc zrezygnowałem... Z reduktorem bawiłem się dobre 2,5 h.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 17 gru 2010, 19:36

Na forum jest fotostory ;-) jak ktoś robi to pierwszy raz to nie ma co się dziwić, mnie też dużo przy tym zeszło, bo robiłem to I raz i robiłem wszystko dokładnie ;-)

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 18 gru 2010, 13:41

Reduktor co prawda wyczyściłem i membrany zmieniłem ale nurtuje mnie jeden problem, który był wcześniej. Mianowicie- jadę na benzynie i chcąc przełączyć na gaz muszę auto "wkręcić" na ok 2000-3000 obr/min, przełączyć przełącznikiem, po przełączeniu auto nagle traci moc (wiem, że odcinane jest paliwo) i muszę tak jechać kilka/kilkanaście metrów bez żadnego zasilnia(Pb/LPG) i dopiero po chwili dochodzi gaz i auto odzyskuje moc. Troszkę to denerwujące jest, gdyż w innych samochodach z LPG, którymi jeździłem przełączenie na LPG nie było odczuwalne tak jak w mojej niuni :-(. Czy przyczyna mogą być elektrozawory, czy może przełącznik?

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 18 gru 2010, 19:08

Hmm. Jeszcze nie spotkałem się z takim problemem :-/ Ale dobrze wspomniałeś, że elektrozawory od gazu mogą powodować ten problem, że dopiero po jakimś czasie dostarczają gaz do silnika.

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 18 gru 2010, 19:23

Właśnie ten problem jest dziwny... Muszę jeszcze sprawdzić elektrozawór przy butli, bo sprawdzałem ten przy reduktorze i "pyka" za każdym razem :-)(sprawdzałem za pomocą akumulatora, a nie w aucie).

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 18 gru 2010, 19:50

No jest dziwny i to bardzo. No sprawdź tamten elektrozawór może pomoże ;-)

gunia256
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 05 cze 2008, 20:20
Lokalizacja: Nysa

[B4 ABT] Regeneracja parownika czy wymiana na nowy???

Post autor: gunia256 » 02 sty 2011, 21:27

Tak jak w temacie- regenerować czy wymienić na nowy? Na gazie auto ma przejechane 60 tys. kilometrów i teraz trochę za dużo pali 14,5 do 15 litrów gazu na 100 km w cyklu mieszanym a w korkach prawie wogóle nie stoję i nie mam ciężkiej nogi- pyrkam sobie powoli. Ustawiałem gaz, ale nie wiele to pomogło a jeszcze od niedawna zaczął z parownika ciec (sączy się) płyn chłodniczy. Parownik jest firmy zavoli. Regenerować czy kupić nowy a jak nowy to jakiej firmy polecacie. Nie ma być tani tylko dobry. Z góry dzięki za odpowiedzi.

[ Komentarz dodany przez: aldi: 2011-01-03, 23:26 ]
Scaliłem twój temat z już istniejącym dotyczącym tego samego

Awatar użytkownika
piter10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 24 paź 2010, 13:10
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: piter10 » 03 sty 2011, 13:05

Siema
ja też mam firmy zavoli ponad 5 lat te reduktory są średniej jakości ja też myślę już o wymianie ale ja kupie nowy to lovato bo do regeneracji nie jestem przekonany chociaż dużo osób jest za regeneracją bo jest o wiele tańsza i można zrobić samemu ale na nowy reduktor mam gwarancję i to czy kupisz nowy zależy od twojego budżetu :-)

gunia256
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 05 cze 2008, 20:20
Lokalizacja: Nysa

Post autor: gunia256 » 03 sty 2011, 13:11

Sam na pewno nie regenerowałbym parownika a za regenerację u mnie w mieście wołają średnio około 200 zł więc nie wiem czy jest sens regenerować. Co nowe to nowe.

Awatar użytkownika
piter10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 24 paź 2010, 13:10
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: piter10 » 03 sty 2011, 13:29

W mojej miejscowości za nowy reduktor firmy lovato życzą sobie 350zł plus z tym montaż i ustawienie gazu :-)

[ Dodano: 2011-01-03, 13:35 ]
Moim skromnym zdaniem polecał bym kupić nowy firmy lovato choć na pewno wielu ze mną się nie zgodzi i by zrobili regenerację

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 03 sty 2011, 14:30

a co to za filozofia wyjąć rozkręcić wymyć wymienić membrany poskręcać założyć i wyregulować?
też mam lovato 11rok jeżdze bez regeneracji ale czyszczony był w środku i regulowany gaz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl