Witam wszystkich po długiej nieobecności, odebrałem dziś auto z naprawy(wymiana przepływki i turbiny) auto nie kopci,ma kopa przy ruszaniu, stan oleju nie zmienia się.
Zastanawia mnie jedno, mechanik pozamieniał przewody podciśnieniowe "bo tak ma być i kropka", a konkretnie to na zaworze N75 górny poziomy połączył z dolnym pionowym,(wychodzi na to,że zamkną obieg,bo niepotrzebny) i na zaworze przy tubinie i pod nią(ten z popychaczem) tzn. połączył to razem. :shock:
O co tu chodzi, co Wy na to ?
2-ga sprawa na desce rozdzielczej pod wskażnikiem paliwa są dwa pokrętła jeden do zerowania licznika ,a drugi ...? nie wiem do czego bo jest wciśniety w środek. :?:
[B4 80 1.9tdi 1z] Po naprawie
Re: [B4 80 1.9tdi 1z] Po naprawie
Do ustawiania poziomu paliwa w baku taka regulacja trzeba ten kapturek wyciągnąć podważyć potem wkładasz jakiś śrubokręt i regulujesz wskaźnikaudimen pisze: 2-ga sprawa na desce rozdzielczej pod wskaźnikiem paliwa są dwa pokrętła jeden do zerowania licznika ,a drugi ...? nie wiem do czego bo jest wciśnięty w środek. :?:

-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ano chodzi o to że zrobił ci bajpasaudimen pisze:Zastanawia mnie jedno, mechanik pozamieniał przewody podciśnieniowe "bo tak ma być i kropka", a konkretnie to na zaworze N75 górny poziomy połączył z dolnym pionowym,(wychodzi na to,że zamkną obieg,bo niepotrzebny) i na zaworze przy tubinie i pod nią(ten z popychaczem) tzn. połączył to razem. :shock:
O co tu chodzi, co Wy na to ?

Jak zacznie tym teraz kręcić , to może tylko rozregulować .Wyskalować można ,jak na pusty zbiornik wlejemy sobie 5 litrów i ustawimy wskazówkę np.na ostatniej kresce ,wtedy mamy pewność ile mamy paliwa na ostatniej kresce <ok>joandaw pisze:Do ustawiania poziomu paliwa w baku taka regulacja trzeba ten kapturek wyciągnąć podważyć potem wkładasz jakiś śrubokręt i regulujesz wskaźnik