Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[audi 90 b3 ] Pytanie o wynik Zbieznosci

ODPOWIEDZ
snakemz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 30 maja 2010, 11:13

[audi 90 b3 ] Pytanie o wynik Zbieznosci

Post autor: snakemz » 14 gru 2010, 14:22

Witam z tego wzgledu ze mialem przygode z moja 90 tka a mianowicie najechalem na kraweznik i do wymiany byl prawy wahacz (przy okazji wymienilem 2xtuleje i sworzen) swiezo po wymianie czekala mnie ( yhy juz drugi raz z koleji 2 mies. temu wymieniana koncowka drazka) zbieznosc :P po jej zrobieniu dostalem kartke i jedna wartosc zostala zakreslona chcialem zapytac o co kaman z tym czy wszystko gra ? dzieki za pomoc i pozdrawiam nizej foto



http://img573.imageshack.us/i/dsc029081024x768.jpg/

Awatar użytkownika
McCoob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 10 cze 2009, 15:57

Post autor: McCoob » 21 gru 2010, 11:32

Skoro Ci ustawili zbieżność i to dobry mechanik to powinno być ok wszystko :-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 gru 2010, 21:17

snakemz pisze:z tym czy wszystko gra ?
a sciaga na ktoras strone? jak nie to wszystko ok...

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 21 gru 2010, 21:45

To co na zielono to ok.to co na czerwono nie miesci sie w tolerancij.

[ Dodano: 2010-12-21, 21:49 ]
Zakreslona pozycja moze spowodowana być wybitym górnym mocowaniem amortyzatora lub tulejami kołyski.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 gru 2010, 07:07

chlopie co Ty gadasz... jasne ze poza tolerancja bo w tym przypadku powinnien miec czyste zero, a wiesz jakie odchylenie to jest 0'02" ? wiesz ile to jest stopien? to to jest dwie setne stopnia... nie rob maczki chlopakowi w glowie...

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 22 gru 2010, 09:09

W przypadku tego wyniku to bardziej martwiłbym się tylną oosią i osią geometryczną jazdy. Tylne prawe koło jest poza tolerancją o 1.3 mm a to już nie mało. Poza tym to nie tylko tolerancja ma wpływ na jazdę, tarakcję i prowadzenie pojazdu musi być jeszcze zachowana jak najmniejsza różnica między wartościami poszczególnych składowych geometrii na jednej osi. a w przypadku tyljenj osi w tym przypadku to różnica w zbieżności jest aż 1.9 mm a to mom zdaniem nie mało.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 gru 2010, 20:55

a ja dalej uparcie bede twierdzil ze jezeli auto jedzie prosto to wszystko gra, co najwyzej warto patrzec na zuzywajacy sie bieznik jezeli ktos juz jest bardzo przerwazliwiony

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 22 gru 2010, 23:23

Kolczat nie spinaj sie tak po ci żyłka pierdzielnie :mrgreen:

Kolega pytał wiec odpowiedziałem,
i dziekuje za próbe tłumaczenia, co i jak ,ale myśle że jesteś troszeczkę nie odpowiednia do tego osoba :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 23 gru 2010, 06:39

bo?

Młody440
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 10 lis 2010, 14:57

Post autor: Młody440 » 03 sty 2011, 21:30

O ile dobrze pamiętam od tej wartości zależy jak siły oporów toczenia itp działają na koło.
Ma to zapewnić utrzymanie toru jazdy na wprost a przy skręcie powrót kierownicy do punktu płożenia do jazdy na wprost.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 04 sty 2011, 19:25

fredi99vv, jezeli rzucasz takimi tekstami ze sie nie znam czy cos to napisz mi dlaczego... ja nie mowie ze jestem omnibusem, sam uwazam sie za laika, ale potrafie sluchac i przyswajac wiedze, w szczegolnosci samochodowa... a tak sie sklda ze jak wspomnialem bylem na zbieznosci 3 razy i sie troche nasluchalem o tym, a poki co to ty nie masz zadnego argumentu przeciwko mojemu...
i o moja zylke sie martwiaj, poprostu wkurza mnie ta niektorych starszych uzytkownikow, wyzszosc bo macie wiekszy staz w garazu, za kolkiem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl