Witam Panowie i Panie
Kompletuję sobie dokumentację do digitala i napotkałem kolejny problem.
Skąd w KV wsiąść sygnał do pinu numer 23? Tutaj link:
http://kvquattro.com/digitalDash/p21.gif
Rozumiem, że chodzi tu o jakieś wzbogacenie mieszanki?
Gdzie jest Fuel Injection Control Unit w KV? <mikolaj>
Gdybam, czy to nie jest przypadkiem sygnał z wtryskiwacza rozruchowego, ale jeżeli tak to który? Ewentualnie regulator termiczny wtrysku?
Pozdrawiam!
[2.2 KV] Skąd wziąść sygnał wzbogacenia mieszanki do BC
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To ma coś wspólnego z tym regulatorem różnicowym ciśnienia paliwa (nie wiem czy dobrze nazwę napisałem) jest tam odwołanie do strony 14 http://kvquattro.com/digitalDash/p14.gif .
I tam napisana zależność natężania dopływającego do tego regulatora a napięciem na tym pinie 23. Można spróbować pomierzyć napięcia między pinami przy tym regulatorze ciśnienia paliwa albo między jednym z pinów masą bo może są napięcia będą takie same jak na tym 23.
EDIT
Teraz zajrzałem do mądrej książki i w KV nie było "regulatora składu mieszanki z nastawnikiem ciśnienia" tylko ten regulator podgrzewania więc chyba nic z tego.
Może by tak spróbować dać przez odpowiedni rezystor takie napięcia aby oscylowało w okolicach 2,4V albo wcale nie podawać. Tylko wtedy gdy silnik by pracował na ssaniu to BC by tego nie widział. Chyba że znajdzie się taki sam sygnał w tym regulatorze podgrzewania...
Albo uzyskać napięcia adekwatne do temperatury silnika łącząc jakiś układ oporników z czujnikiem temperatury ale to trzeba by potestować.
I tam napisana zależność natężania dopływającego do tego regulatora a napięciem na tym pinie 23. Można spróbować pomierzyć napięcia między pinami przy tym regulatorze ciśnienia paliwa albo między jednym z pinów masą bo może są napięcia będą takie same jak na tym 23.
Nie widziałeś nigdzie takiego większego pudełka z dużą wtyczką.Gdzie jest Fuel Injection Control Unit w KV?
EDIT
Teraz zajrzałem do mądrej książki i w KV nie było "regulatora składu mieszanki z nastawnikiem ciśnienia" tylko ten regulator podgrzewania więc chyba nic z tego.
Może by tak spróbować dać przez odpowiedni rezystor takie napięcia aby oscylowało w okolicach 2,4V albo wcale nie podawać. Tylko wtedy gdy silnik by pracował na ssaniu to BC by tego nie widział. Chyba że znajdzie się taki sam sygnał w tym regulatorze podgrzewania...
Albo uzyskać napięcia adekwatne do temperatury silnika łącząc jakiś układ oporników z czujnikiem temperatury ale to trzeba by potestować.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
Ssaniem w starym typie kjeta steroje czujnik termiczno czasowy
A zamiast regulatora cisnienia ja w kejet jest warmup ktury zczytnje cieplo z bloka silnika do ktorego jest przykrecony + ma grzalke na 12v i to reguluje otwarcie lub domkniecie doplywu ilosci paliwa
Zero elektroniki
Wszystko opisane ladnie na forum forda capri, i porsche tyle ze w tym drugim dodatkowo jest dodane podcisnienie by czasowo zwiekszyc dawke np pelen but..
[ Dodano: 2010-12-21, 23:42 ]
Ten czujnik termiczno czasowy steruje wtrysk rozruchowy,sa kilka rodzaji cznjnikow o ruznych wartosciach czasu i temp zalanczania. Ma on dwa piny + wchodzacy na styki platynowe umieszczone na koncu bimetalu, drugi + wyjscie do wtrysku tu muglby podebrac sygnal do bc
Albo podeslij mi dane auta z takim silnikiem -model rok prod- zobacze co znajde w dokumentacjach..
[ Dodano: 2010-12-21, 23:42 ]
Ten czujnik termiczno czasowy steruje wtrysk rozruchowy,sa kilka rodzaji cznjnikow o ruznych wartosciach czasu i temp zalanczania. Ma on dwa piny + wchodzacy na styki platynowe umieszczone na koncu bimetalu, drugi + wyjscie do wtrysku tu muglby podebrac sygnal do bc
Albo podeslij mi dane auta z takim silnikiem -model rok prod- zobacze co znajde w dokumentacjach..
A zamiast regulatora cisnienia ja w kejet jest warmup ktury zczytnje cieplo z bloka silnika do ktorego jest przykrecony + ma grzalke na 12v i to reguluje otwarcie lub domkniecie doplywu ilosci paliwa
Zero elektroniki
Wszystko opisane ladnie na forum forda capri, i porsche tyle ze w tym drugim dodatkowo jest dodane podcisnienie by czasowo zwiekszyc dawke np pelen but..
[ Dodano: 2010-12-21, 23:42 ]
Ten czujnik termiczno czasowy steruje wtrysk rozruchowy,sa kilka rodzaji cznjnikow o ruznych wartosciach czasu i temp zalanczania. Ma on dwa piny + wchodzacy na styki platynowe umieszczone na koncu bimetalu, drugi + wyjscie do wtrysku tu muglby podebrac sygnal do bc
Albo podeslij mi dane auta z takim silnikiem -model rok prod- zobacze co znajde w dokumentacjach..
[ Dodano: 2010-12-21, 23:42 ]
Ten czujnik termiczno czasowy steruje wtrysk rozruchowy,sa kilka rodzaji cznjnikow o ruznych wartosciach czasu i temp zalanczania. Ma on dwa piny + wchodzacy na styki platynowe umieszczone na koncu bimetalu, drugi + wyjscie do wtrysku tu muglby podebrac sygnal do bc
Albo podeslij mi dane auta z takim silnikiem -model rok prod- zobacze co znajde w dokumentacjach..